کد خبر: ۸۲۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۲
نماینده ارشد کره شمالی از شکست مذاکرات این کشور با آمریکا در سطح کاری خبر داد. تیم دولت آمریکا و هیأت کره شمالی، امروز در شهر استکهلم با یکدیگر دیدار کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، نماینده ارشد کره شمالی از شکست مذاکرات این کشور با آمریکا در سطح کاری خبر داد. تیم دولت آمریکا و هیأت کره شمالی، امروز در شهر استکهلم با یکدیگر دیدار کردند.


به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیم میونگ گیل، رئیس هیأت مذاکره‌کننده کره شمالی گفته است: "ما از اینکه آمریکا هیچ چیز روی میز مذاکره نگذاشته، دلسرد هستیم. مسئولیت ادامه مذاکرات، حال به گردن آمریکاست".

این نشست، اولین دیدار مقامات ارشد دو کشور طی هشت ماه گذشته به شمار می‌رفت؛ کره شمالی اخیرا با توسل به چندین آزمایش موشکی، تلاش داشته تا واشنگتن را درخصوص لغو تحریم‌های اقتصادی تحت فشار بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: