کد خبر: ۸۲۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸ هزار و ۱۹۴ نفر ایرانی از مرز مهران خارج شده و در همین مدت نیز ۱۱ هزار و ۵۴۸ نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.
خروج بیش از ۴۸ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشتهبه گزارش خبرداغ ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۸ هزار و ۱۹۴ نفر ایرانی از مرز مهران خارج شده و در همین مدت نیز ۱۱ هزار و ۵۴۸ نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

«نورالله دلخواه» در گفتگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: ورود و خروج اتباع خارجی نیز از پایانه مرزی مهران ثبت می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هزار و ۳۲۶ نفر اتباع خارجی از مرز مهران خارج و ۳ هزار و ۳۰۴ نفر خارجی از این مرز ورود داشته‌اند.

دلخواه گفت: با وجود افزایش قابل توجه زوار در مرز بین‌المللی مهران، تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات و ایجاد یک تردد سالم، امن و روان اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۱۱ مهرماه مصادف با چهارمین روز از ماه صفر بیش از ۵۶ هزار و ۷۲۱ نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام ادامه داد: براساس گزارشات دستگاه‌های تردد شمار از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۰۵ خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده‌اند، که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

دلخواه افزود: پرترددترین محورهای استان ایلام صالح‌آباد_ ایلام مهران است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: در شش‌ماهه اول امسال ، بیش از ۲۴میلیون و ۲۳۹ هزار خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده و بیشترین تردد رفت و برگشت با بیش از ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در محور ایلام_بدره بوده و براساس نتایج استخراج شده سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای استان ۱۳ درصد است

دلخواه تصریح کرد: از ۲۴ مهرماه به مدت شش‌روز ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافران در پایانه برکت در مرز بین‌المللی مهران مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه ترددشمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که از این تعداد ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۸ دستگاه سامانه ترددشمار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: