کد خبر: ۸۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
تعداد بازدید: ۸۲۰
استقلالی‌ها پس از ورود میلیچ به اردوی تیم‌شان و مشاهده وضعیت بدنی و تمریناتش او را پیرمرد تیم‌شان خطاب کردند.
میلیچ پیرمرد جدید استقلال!
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرورزشی ، اسم‌گذاری روی بازیکنان عادت دیرینه ورزشکاران در تیم‌های ورزشی است که این شوخی در تیم‌های پرطرفدار سابقه‌ای بیشتر دارد یا لااقل بیشتر در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

یک نمونه بارز این موضوع اسم «بچه غول» بود که بازیکنان استقلال برای حنیف عمران زاده در نظر گرفته بودند یا لقب «عقاب» که باعث بروز اختلاف بین طرفداران استقلال هم شد. عده‌ای می‌گفتند این لقب برازنده سیدمهدی رحمتی است و گروهی سیدحسین حسینی را لایق آن می‌دانستند.


این روز‌ها هم یک اسم دیگر برای یکی از بازیکنان تازه‌وارد استقلال بین اعضای تیم مطرح شده است. استقلالی‌ها پس از ورود میلیچ به اردوی تیم‌شان و مشاهده وضعیت بدنی و تمریناتش او را پیرمرد تیم‌شان خطاب کردند.

هروویه میلیچ که ۳۰ سال بیشتر سن ندارد با اینکه خیلی سن و سال‌دار نیست ولی وضعیت جسمانی اش باعث شده این لقب برایش انتخاب شود.

پیش از میلیچ وقتی غلامرضا عنایتی در این تیم بازی می‌کرد به دلیل سن و سال بالایی که داشت او را پا به سن گذاشته می‌دانستند ولی شاید عنایتی همین حالا هم از نظر بدنی شرایطی بهتر از میلیچ داشته باشد که در سه بازی برابر نفت مسجدسلیمان، پرسپولیس و ذوب‌آهن نمایشی ضعیف در جناح چپ استقلال داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: