کد خبر: ۸۲۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۵۹۲
سرمربی سرخپوشان در دیدار این‌ تیم با شهر خودرو از زوج علیپور و جونیور استفاده می‌کند.
زوج علیپور برای دیدار با شهر خودرو مشخص شد+عکسبه گزارش خبرداغ ، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا جمعه شاگردان یحیی گل محمدی و گابریل کالدرون در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) به مصاف هم می‌روند که 2 تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

 

علیرغم اینکه برخی رسانه ها از نیمکت نشینی مهاجم برزیلی در بازی جمعه خبر دادند جونیور براندائو، مهاجم 24 ساله برزیلی پرسپولیس تهران که در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد خوبی نداشته و مورد انتقاد هواداران تیم سرخپوش قرار گرفته، بازهم در دیدار با شهر خودرو از ابتدا بازی خواهد کرد و زوج علی علیپور در خط حمله خواهد بود.

 

 

 

این بازیکن که در دیدار‌های گذشته عملکرد خوبی نداشته و با صلاحدید گابریل کالدرون از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت، بازهم به صورت ثابت بازی می‌کند تا بازیکنان جوانی مانند امیر روستایی و مهدی عبدی نیمکت نشین باشند.

 

براندائو در بازی‌های گذشته در لیگ برتر مقابل تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان بازی کرده و عملکرد خوبی را ثبت نکرده است. همچنین این بازیکن برزیلی رو درروی ماشین سازی در جام حذفی نیز توپ زد.

 

البته همراه با براندائو، علی علیپور هم در ترکیب اصلی حضور دارد تا او طلسم گل نزدن خود را بشکند. این 2 بازیکن در6 بازی گذشته سرخ‌ها موفق به گلزنی نشدهاند.

دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس جمعه12 مهر پماه ساعت 15:30 در ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) برگزار می‌شود.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: