کد خبر: ۸۲۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۴۷۰
پوتین:
رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد که سندی برای متهم کردن ایران در مورد حمله به آرامکو وجود ندارد.
سندی مبنی بر حضور ایران در حمله به آرامکو وجود ندارد به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه گفت: سندی برای متهم کردن ایران برای حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان وجود ندارد. بنابراین نمی‌توان بدون سند و مدرکی ایران را متهم کرد.

وی در ادامه افزود: ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و بازیگر مهم و اصلی در بازارهای انرژی است. اما ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند از ظرفیت خود استفاده کند و این مسأله به ضرر  اقتصاد و بازار جهانی است و ثبات در بازار را از بین برده است.

به نقل از اسپوتنیک، رئیس‌جمهور روسیه همچنین در مورد تلاش ماکرون برای دیدار میان روحانی و ترامپ گفت: فرانسه تلاش زیادی در این راستا کرد اما موفق نبود. ایران برای مذاکره خواهان لغو تحریم‌هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش و ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن ازسال 2015 تاکنون به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی نظمی، بی توجهی، سکوت و خیانت های سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بوده است.
جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش و ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن ازسال 2015 تاکنون به خاطر ناتوانی، کوتاهی وسکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
حمله یمن به تاسیسات نفتی آرامکوعربستان سعودی مثبت بود ولی کافی نیست
یمن باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی بدهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱
سندی برای متهم‌ کردن ایران در حمله به آرامکو وجود ندارد
رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که هیچ سندی برای آنکه ایران در خصوص حملات ماه گذشته به تاسیسات نفتی آرامکو مقصر شناخته شود وجود ندارد.
رئیس جمهور روسیه از ایران حمایت و دفاع می کند ولی متاسفانه دولت روحانی، ظریف، عراقچی، مسئولین و نمایندگان مجلس دربرابر جنایات، تجاوز، دخالت و مداخله عربستان سعودی سکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
متهم کردن ایران در حمله به آرامکو عربستان ازسوی عربستان و متحدانش به خاطر ناتوانی، کوتاهی، بی توجهی و سکوت دولت روحانی، ظریف، عراقچی، مسئولین و نمایندگان مجلس دربرابر جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان و متحدانش در درمنطقه و یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
نبرد ما با داعش مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر یک جنگ جهانی بود
نبرد ما با داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش یک جنگ جهانی بود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: