کد خبر: ۸۲۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۵۴۸
فیلم سینمایی «آماده باشی یا نه» اثری ترسناک و کمدی سیاه هالیوودی به کارگردانی مشترک «مت بتینلی اولپین» و «تایلر گیلت» با فیلمنامه‌ای نوشته «گای باسیک» و «آر. کریستوفر مورفی» ساخته شده‌است.
شب عروسی تبدیل به شبی خونین شد
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان: فیلم سینمایی «آماده باشی یا نه» اثری ترسناک و کمدی سیاه هالیوودی به کارگردانی مشترک «مت بتینلی اولپین» و «تایلر گیلت» با فیلمنامه‌ای نوشته «گای باسیک» و «آر. کریستوفر مورفی» ساخته شده‌است.


این فیلم توسط فاکس سرچلایت پیکچرز تهیه شده‌ و در ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۹ در جشنواره بین‌المللی فیلم فنتیژا برای اولین بار به نمایش درآمد و به‌طور تئاتر در ۲۱ اوت ۲۰۱۹ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی منتشر شد. «آماده باشی یا نه» تاکنون ۴۳٫۳ میلیون دلار فروش کرده‌است و به‌طور کلی نقد‌های مثبتی از منتقدین دریافت کرده‌است.

در خلاصه داستان این اثر سینمای آمده است: یک عروس جوان (با بازی سامارا ویوینگ) در یک سنت قدیمی و بسیار محترم به همسر خود (با بازی مارک اوبرایان) و خانواده ثروتمند و البته عجیب و غریب او (با بازی ادم برودی، هنری چنی و اندی مک‌داول) می‌پیوندد؛ سنتی که تبدیل به یک بازی کشنده می‌شود و در نهایت هر کسی که در این بازی حضور دارد، باید برای حفظ جان و بقای خود، با تمام وجود مبارزه کند.

سامارا بافی به عنوان گریس لو دوماس، همسر الکس، آدام بردی در نقش دانیل لو دوماس، برادر الکس و امیلی، پسر بکی و تونی، برادرزاده هلن، اتین کلیلی به عنوان جوانی دانیل لو دوماس، مارک اوبراین به عنوان الکس لو دوماس، همسر گریس، برادر دانیل و امیلی، پسر بکی و تونی و برادرزاده هلن از بازیگران این فیلم هستند.

همچنین چکسچیل به عنوان الکس لو دوماس جوان، هنری چرنی در نقش تونی لو دوماس، الکس، پدر امیلی و دانیل، شوهر بکی، برادر هلن و نوه ویکتور، اندی مک داوول در نقش بکی لو دوماس، الکس، مادر امیلی و همسر تونی به ایفای نقش پرداخته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: