کد خبر: ۸۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۴۹۸
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است شاگردانش از دقیقه 30 برای دست‌یابی به بردی فراموش‌نشدنی قدم برداشتند.
کواچ: از دقیقه 30 بایرن تیمی شد که می‌‌خواستمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: شب گذشته بایرن مونیخ نتیجه‌ای رویایی گرفت.تیم قدرتمند و قهرمان بوندس‌لیگا در دومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف خارج از خانه با تاتنهام 7 بر 2 برنده شد.

نیکو کواچ بعد از برد پرگل تیمش اظهار داشت:مسلما هیچکس نمی‌توانست چنین نتیجه‌ای را باورکند.می‌دانستیم چه انتظاری داریم.بازی سنگین و حساسی بود.تاتنهام فشار بسیار زیادی وارد کرد.آنچه ما ابتدا در اختیار نداشتیم، جنگندگی کافی بود.

وی ادامه داد:وقتی تیم شما در انگلیس بازی می‌کند، باید در نظر گرفت مقابل خیلی فشارها قرارمی‌گیرد.از دقیقه 30 به بعد اما همه چیز خوب و منظم پیش رفت.دومین گل ما بدیهی است که این که قبل از اتمام نیمه اول به ثمر رسید،‌بسیار مهم بود.

کواچ افزود:در نیمه دوم هم آنگونه که می‌خواستم بازی کردیم.این یک نتیجه رویایی برای فوتبال آلمان بود. اما از فردا باید روی بوندس‌لیگا تمرکز کنیم.کارهای مهمی داریم که باید انجام دهیم.می‌خواهیم به خیلی چیزها برسیم.

در مصاف انجام شده کیمیش 15، لواندوفسکی 45 و 87، گنابری 53، 55، 83 و 88 برای مونیخی ‌ها گل زد.

تاتنهام هم توسط هوینگ سون مین 12 و هری کین 61(پنالتی) به گل رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: