کد خبر: ۸۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
تعداد بازدید: ۴۰۸
گلر استقلال انتقادات تندی را متوجه معاون سابق باشگاه کرد و در خصوص حواشی اخیر حول خودش نیز پاسخ داد.
حسینی: صحبت‌های خصوصی باشگاه را رسانه‌ای کردند/ خطیر بین و من رحمتی را خراب کردبه گزارش خبرداغ ،  سیدحسین حسینی حرف های خود را در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی ها به راحتی بازی را به حریف می دهند گفت: اولین دلیل آن را باید در تغییر فراوان بازیکنان و مربیان دانست. به هر حال از نظر تاکتیکی، تفکرات جدیدی بر تیم حاکم شده و به نظر من بعد از گلی که در دقیقه 95 در بازی با فولاد پذیرفتیم تیم از نظر روحی افت شدیدی کرد و بعد از آن بازی هم در باقی بازی ها جو منفی در تیم افتاده بود که نکند در دقایق پایانی گل بخوریم که همین هم روی ما تاثیر منفی گذاشته بود.

 

او در پاسخ به این سوال که برخی هواداران می گویند وی با افت روبرو شده است گفت: راستش را بخواهید از روز اولی که من می خواستم قراردادم را تمدید کنم معاونی که اکنون استعفا داده حرف هایی زد مانند این ها که سیدحسین برای تمدید قرارداد شرط گذاشته است و این اولین باشگاهی بود در دنیا یک سری حرف های خصوصی را به رسانه ها داد و در نتیجه من را روبروی هواداران گذاشتند. مسلما از آن روز جو سنگینی علیه من ایجاد شد و من می دانستم کار خیلی سختی دارم. اگر انتقادات از من سازنده باشد من قطعا گوش خواهم داد. هواداران صاحبان اصلی این تیم هستند و حرف آنها برای ما مهم است. من چند سال دروازه بان دوم استقلال بودم اما اگر تشویق های هواداران نبود هرگز نمی توانستم در سه چهار سال اخیر به میدان بروم و همان گلر دوم تیم بودم. اما خب این گونه هم نباید باشد که هر گلی که من دریافت می کنم بیایند بگویند حسینی مقصر است. قطعا وقتی تیم گل بخورد تقصیر همه بازیکنان است و گل هم بزند زحمت همه بازیکنان. این نیست که من از دو قدمی گل بخورم بگویند حسینی و از فاصله دور هم گل بخورم بگویند حسینی. متاسفانه این ها خط دهی از جاهای دیگری هست که بخواهند کار من را خراب کنند و من هم راه دیگری ندارم. تا اینجا با کمک خداوند بالا آمدم و به هواداران هم می گویم که جز تمرین کردن کار دیگری نمی توانم بکنم.

 

حسینی درباره اینکه عنوان می شود ممکن است بدون رقیب ماندن وی باعث افت او شده باشد گفت: اصلا این که شما رقیب داشته باشید یا خیر چیز مهمی نیست. کدام بازیکن دلش نمی خواهد بهترین شود، ستاره تیمش شود، اما باید برای رسیدن به این ها تلاش کرد.

 

او ادامه داد:از آقای غلامپور بپرسید من چگونه تمرین می کنم. رقیب مهم نیست مهم تمرین است چرا که من باید دیوانه باشم اگر نخواهم ستاره استقلال شوم و یا بخواهم بگویم که چون رقیب ندارم برای بازی در تیم بزرگ استقلال ناز کنم. این هم بیشتر از رقیب به تمرینات بازیکن برمی گردد. من تلاشم را دو برابر می کنم و مطمئن هستم روزهای خوب این تیم می آید. من در سال های اخیر توانستم خوب دروازه بانی کنم اما معتقد هستم در بازی های امسال و در این پنج بازی بدشانسی آوردم.

 

گلر آبی ها درباره پیروزی استقلالی ها در دیدار روز گذشته و اینکه این بردها تداوم خواهد داشت یا خیر گفت: ببینید ما اگر در چند بازی مثل بازی با فولاد و یا ذوب را می بردیم 5،6 امتیاز بیشتر بودیم و به همین دلیل دیگر این بحث های طلسم و ... در میان نبود. خداراشکر که بازی دیروز را بردیم و خیلی امیدواریم که با این برد بتوانیم دوباره به شرایط خوب خود برگردیم.

 

گلر استقلالی ها در پاسخ به سوالی که درباره معاون قبلی باشگاه استقلال پرسیده شد گفت: درباره این آقایی که صحبت کردید باید بگویم او سال قبل مثلا رفیق صمیمی من بود. نمی دانم چه چیزی عوض شده که الان این حرف ها را می زنند. او سال  قبل پیش من از مهدی رحمتی بد می گفت و در نهایت در نیم فصل باعث شد تا میان من و آقای رحمتی دعوایی پیش بیاید. این را هیچ کس نمی داند. او به من اس ام اس می داد و زنگ می زد که رحمتی فلان چیزها را پشت تو گفته است و به آقای رحمتی زنگ می زدند و پشت سر من حرف می زدند. آنقدر این حرف های خاله زنکی را ادامه دادند تا در نهایت باعث شدند که نیم فصل بین من آقای رحمتی دعوا شود.

 

او ادامه داد: الان هم که آمدند و مصاحبه می کنند و به آقایان فتح اله زاده و جویباری می گویند شما از استقلال رفته اید، دست از سر استقلال بردارید! اما در اصل خود ایشان است که دائم دارد درباره استقلال حرف می زند و تیم را به هم می ریزد. آقا مگر شما از استقلال نرفتید؟ مگر استعفا ندادید؟

 

گلر استقلالی ها در این باره ادامه داد: ایشان 7، 8 ماه در استقلال بوده اما می آید مصاحبه می کند که من فرزند استقلال هستم. آقا از این مسخره بازی ها و از این کارهای تبلیغاتی دست بردارید. ایشان استعفا داده و از ان طرف می آید ورزشگاه و با هواداران موج مکزیکی می رود. کدام معاون را دیده اید که استعفا دهد و بعد برود ورزشگاه موج مکزیکی رود؟ می آید استوری می گذارد که من برای تشویق تیم به مسجد سلیمان می روم! آقا دست بردارید این کارها دیگر قدیمی شده است. به نظر من هواداران استقلال باهوش باشند می بینند که چه کسی در این تیم به دنبال پست و مقام است.

 

 

حسینی در ادامه گفت: همین ایشان در فصل قبل که سه بازی مانده بود بازی ها تمام شود قبل از بازی با العین من را دعوت کرد منزل امید روانخواه که بیا تا درباره تمدید قرارداد با هم صحبت کنیم. گفتم من نمی آیم گفتند نه بیا صحبت کنیم برای تمدید قرارداد. که من هم رفتم آنجا برای تمدید قرارداد. ایشان در آنجا حرف هایی زدند که که اگر من بخواهم آنها را بازگو کنم دیگر به ورزشگاه نمی آیند برای موج مکزیکی.

 

او در ادامه گفت: من فقط خواستم بگویم علیه من جو به وجود نیاورد که حسینی برای بازی در استقلال شرط گذاشته است. شما این حرف را از اول فصل زدید دیگر از این ها استفاده نکنید. آقا اصلا گیرم که من خراب شدم و تمام شد و رفت. شما این وسط برایتان خوب می شود؟ خدا بالای سر است و همه چیز را می بیند و جواب همه چیز را می دهد.

 

گلر استقلالی ها ادامه داد: برای من جالب است. من می گویم آقای خطیر بعد از بازی با الهلال که ما دو یک بردیم یادت هست که با خنده آمدی و حرف بدی را علیه رحمتی در برابر من به کار بردی، گفتید خوب فلان کردی، خوب بیسار کردی و از این حرف ها... حالا رحمتی شده بهترین آدم و من هم شدم بدترین آدم؟

 

حسینی در پاپان گفت: به ایشان می گویم که دیگر تمام کند و حرفی به زبان نیاورد چرا که اگر قرار باشد من هم حرفی بزنم همه حرف های او پشت سر بازیکنان و مربیان و مدیران استقلال را که از زبان او شنیدم به رسانه ها می گویم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: