کد خبر: ۸۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۳۷۰
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با روحیه بالا در تمرین امروز شرکت کردند.
تعجب خبرنگاران از افشاگری دروازه‌بان استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست 3 بر یک گل ریحان البرز امروز (سه‌شنبه) در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور 30 دقیقه‌ای خبرنگاران برگزار شد.

* وریا غفوری که به علت مصدومیت در دیدار با گل ریحان حضور نداشت، امروز به تمرین اختصاصی پرداخت. پیش از آغاز تمرین یک هوادار کرد زبان به سمت غفوری رفت و با او دقایقی صحبت کرد.

* خبرنگاران و گزارشگران استقبال قابل توجهی از تمرین کرده بودند.

*بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند به تمرین ریکاوری پرداخته و سپس راهی سونا و استخر شدند. سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.


* با توجه به اولین پیروزی استقلال در این فصل بازیکنان و مربیان با روحیه بهتری در تمرین حضور داشتند.

* زمانی که سیدحسین حسینی مشغول گفت و گو با خبرنگاران بود مدیررسانه‌ای تیم استقلال به دروازه بان استقلال گفت که تمرین آغاز شده است، اما حسینی پاسخ داد که قصد دارد حرف‌های زیادی با رسانه‌ها مطرح کند. صحبت‌های حسینی در رابطه با معاون پیشین باشگاه استقلال باعث تعجب خبرنگاران حاضر در محل تمرین شد.

* شیخ دیاباته و فرشید باقری غایبان تمرین بودند.

* خبرنگاران خواستار گفت‌و‌گو با استراماچونی شدند، اما سرمربی استقلال اعلام کرد که شب گذشته صحبت‌هایش را انجام داده است.

تیم استقلال جمعه هفته جاری در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: