کد خبر: ۸۲۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
علی ربیعی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک و مقر سازمان ملل متحد، گفت: آمریکا به گفت‌وگو اشتیاق نشان داده، اما واشنگتن باید بی‌اعتمادی ما به خود را که پس از خروجش از برجام تشدید شده، برطرف کند؛ اما چنین چیزی در رفتار آمریکا دیده نمی شود.
سخنگوی دولت : مسئولیت عدم شکل گیری گفت‌وگو در نیویورک، مستقیما با آمریکاست/ ترامپ با نگه داشتن تحریم ها نشان داد عزمی در این زمینه نداردسخنگوی دولت با بیان اینکه روحانی آمادگی داشت که با برداشته شدن همه تحریم‌ها در همان نیویورک با سران 5+1 گفت‌وگو کند، گفت: اما ترامپ با نگه داشتن تحریم ها نشان داد عزمی در این زمینه ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود طی سخنانی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک و مقر سازمان ملل متحد، اظهار کرد: آمریکا به گفت‌وگو اشتیاق نشان داده، اما واشنگتن باید بی‌اعتمادی ما به خود را که پس از خروجش از برجام تشدید شده، برطرف کند؛ اما چنین چیزی در رفتار آمریکا دیده نمی شود.

 

مسئولیت عدم شکل گیری گفت‌وگو در نیویورک مستقیما با آمریکاست

وی با بیان اینکه روحانی آمادگی داشت که با برداشته شدن همه تحریم ها در همان نیویورک با سران 5+1 گفت‌وگو کند، تصریح کرد: اما ترامپ با نگه داشتن تحریم ها نشان داد عزمی در این زمینه ندارد. مسئولیت عدم شکل گیری گفت‌وگو در نیویورک مستقیما با آمریکاست، اما هر چند که آنان جرات حرکت به سوی اقدام درست را نداشتند، ولی نشان داده‌اند که متوجه واقعیت‌های ایران شده اند و فهمیده اند که تحریم ها اثری بر ایران ندارد.

 

امیدواریم به زمانی برسیم که هم آمریکا تعقل کند هم اروپایی ها به تعهدات خود عمل کنند

سخنگوی دولت در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا ایران امیدی به اروپایی‌ها در زمینه برجام دارد، گفت: این مربوط به خود آمریکایی هاست و فکر می کنیم که ما مطابق بحثی که مطرح کرده بودیم روند خود را ادامه می دهیم و امیدواریم به زمانی برسیم که هم آمریکا تعقل کند هم اروپایی ها به تعهدات خود عمل کنند.

 

نرخ خرید تضمینی گندم ۲۲۰۰ تومان در نظر گرفته شد

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره نرخ تضمینی خرید گندم، گفت: بنا بر مصوبه شورای اقتصاد، نرخ خرید تضمینی گندم ۲۲۰۰ تومان در نظر گرفته شد و متناسب با سایر تورم ها و مسائل اقتصادی کشور چنین رقمی مشخص شد و امیدواریم که کشاورزان ما هم بتوانند متنفع شوند.

ادامه دارد ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
چرا دولت روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین به دخالت، مداخله وزیر خارجه بحرین درامور داخلی ایران، منطقه و یمن تاکنون واکنش نشان نمی دهند..
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
دولت روحانی، ظریف، عراقچی و برخی مسئولین چرا درمقابل تجاوز وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن ازسال 2015 تاکنون سکوت اختیار کرده اند؟


۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۳:۰۰
کشورهای ائتلاف سعودی 5 سال است با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی با بمباران، قتل عام ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه، وحشی وغیرانسانی را انجام می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: