کد خبر: ۸۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۹
کاپیتان دوم پرسپولیس به خط خوردنش از ترکیب سرخ‌پوشان برای دیدار در جام حذفی واکنش نشان داد.
عکس العمل بازیکن محبوب سرخ ها به خشم کالدرون! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که گفته می شد امید عالیشاه که در دیدار با سپاهان با تصمیم گابریل کالدرون در لیست تیمش برای بازی با زردپوشان قرار نگرفت و غایب بزرگ جدال با شاگردان امیر قلعه نویی لقب گرفت، مشکلی برای بازی جام حذفی ندارد و رو در روی ماشین سازی حضور خواهد داشت اما روز گذشته اسامی تیم پرسپولیس برای دیدار با ماشین‌سازی اعلام شد و با تصمیم سرمربی آرژانتینی، امید عالیشاه در فهرست ۱۸ نفره سرخ پوشان برای سفر به تبریز قرار نگرفت.

 

گفتنی است خط خوردن عالیشاه در حالی است که فرشاد احمدزاده همچنان در دوران محرومیت به سر می‌برد، کالدرون این بازیکن را با خود به تبریز خواهد برد و در کمال ناباوری نام امید عالیشاه را که در دیدار برابر سپاهان از لیست سرخ‌ها خط خورده بود، بار دیگر خط زده است. 

 

این در حالی است که سرخ های پایتخت تمام تمرکزشان بر روی پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز است، کالدرون این تصمیم بسیار جنجالی را اتخاذ کرد و موجب آن شد تا انتقادهای فراوانی علیه او مطرح شود که این ماجرا اردوی پرسپولیس را در سفر به تبریز تحت الشعاع قرار داد.

 

پس از این جریان گمانه زنی های فراوانی از سوی رسانه‌ها و در فضای مجازی صورت گرفت مبنی براینکه چرا کالدرون این تصمیم را گرفته است. امید عالیشاه، با انتشار پست اینستاگرامی به صحبت‌های مطرح شده واکنش نشان داد.

 

 

110

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: