کد خبر: ۸۲۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۵
مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نجات جان دو مادر باردار پرخطر با اورژانس هوایی در منطقه کورین خبر داد.
نجات جان ۲ مادر باردار پرخطر با اورژانس هواییبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، فریبرز راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: ظهر امروز طی تماس تلفنی از منطقه کورین وضعیت حاد دو مادر باردار به علت خونریزی شدید به مرکز حوادث و فوریتهای زاهدان گزارش شد.


وی افزود: بلافاصله و با توجه به لزوم عملیات سریع اورژانسی با اعزام بالگرد به منطقه و همراهی تیم درمانی شامل یک ماما و یک بهورز، عملیات نجات مادران باردار آغاز شد.

راشدی ادامه داد: پس از ۳۰ دقیقه با فرود در پد هیلی کوپتر بیمارستان علی بن ابیطالب زاهدان اقدامات فوری درمانی برای این مادران آغاز شد و در حال حاضر وضعیت آنان مطلوب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: