کد خبر: ۸۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸۸۶
عبداللهی در تذکری شفاهی مطرح کرد؛
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: معلمان در انتظار اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان هستند.
معلمان در انتظار اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بیت الله عبداللهی در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه، ۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صنعت عنوان کرد: اکثر کشاورزان اهر و هریس باغدار هستند که قیمت تعیین شده برای خرید محصولات به ویژه سیب موجب متضرر شدن آنها شده که باید در تعیین نرخ خرید تضمینی تجدیدنظر صورت گیرد یا فکری به حال صادرات این محصول شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: فرهنگیان با شروع سال تحصیلی منتظر اعمال مدارک تحصیلی خود در ارتقاء حقوق‌شان هستند و انتظار دارند که رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود.

وی خطاب به وزیر علوم تصریح کرد: در جلسه‌ای که چند ماه قبل در مجلس داشتیم قول تأسیس دانشکده فرش هریس داده شد ولی خبری از احداث چنین دانشکده‌ای نیست.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها با اشاره به جلسه خود با وزیر بهداشت و معاونان وی که ۴ ماه گذشته انجام شد، عنوان کرد: با وجود اینکه در آن جلسه صورتجلسه شد که دستگاه ام. آر. آی و تجهیزات برای بیمارستان اهر و هریس اختصاص یابد ولی این مهم محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر ورزش عنوان کرد: با توجه به اینکه پایان فصل کار در منطقه شمال غرب کشور را پیش رو داریم باید هر چه سریعتر دستور احداث سالن‌های ورزشی در منطقه صادر شود، متأسفانه اهر و هریس حتی یک متر چمن مصنوعی برای فوتبال نوجوانان و جوانان ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: