کد خبر: ۸۲۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
ستاره محجوب و محبوب پرسپولیسی ها بعد از رفع مصدومیت مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد انصاری ستاره محجوب و محبوب پرسپولیسی ها در جریان بازی این تیم مقابل طلایی پوشان اصفهانی به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد به طوری که با صورت متورم از استادیوم آزادی خارج شد بعد از رفع مصدومیت مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

 

انصاری در تمرین سرخ های پایتخت حضور فعالی داشت و با شرایط موجود به نظر می‌رسد که مشکلی برای همراهی پرسپولیسی ها در بازی با ماشین‌سازی که روز دوشنبه برگزار می‌شود نخواهد داشت.

 

 

گفتنی است مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باعث شد تا انصاری بیش از شش ماه خانه نشین شود. در غیاب او محمد نادری جذب شد و درخشش فوق العاده‌ای را از خود نشان داد تا غیبت انصاری به چشم نیاید. در ابتدای این فصل نیز نادری مهره مورد اعتماد کالدرون بود اما در آستانه دربی معادلات به هم خوردند. انصاری در دیدار با صنعت نفت به ترکیب اصلی رسید و نمایش درخشانی را نیز از خود نشان داد. او اگرچه از لحاظ تکنیکی فاصله‌ای محسوس با دوران اوج خود داشت اما رضایت کادرفنی را به شکلی جلب کرد تا در دربی نیز گزینه نخست کالدرون باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: