کد خبر: ۸۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۶
میلاد عبادی پور چند وقتی است که شرایط خودش در تیم ملی را حفظ کرده و همیشه یکی از بهترین‌ها بوده است.
عبادی‌پور:دم دشمنانم گرم که کاسه کوزه‌ها را سر من شکستند!
به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: میلاد عبادی پور چند وقتی است که شرایط خودش در تیم ملی را حفظ کرده و همیشه یکی از بهترین‌ها بوده است. او در مسابقات قهرمانی آسیا هم یکی از خوب ها بود.با میلاد برای دقایقی حرف زدیم.او از سطح مسابقات گفت،از خودش و از اینکه باشگاهش برای او این پیام را گذاشته بود:«منتظرتیم استاد.»همین پیام باعث شده تا میلاد بگوید:«این حس خوبی به آدم می دهد و قتی می بیند که تیم باشگاهی اش به این شدت از او حمایت می کند.«خدا را شکر،اینکه تیم باشگاهی ات از تو حمایت می کند حس خوبی به آدم می دم.متاسفم که در ایران از این خبرها نیست.در ایران فقط مردم هوای ما را دارند.اگر حمایت آنها نبود والیبال ایران به اینجا نمی رسید.»


از میلاد درباره قهرمانی ایران در آسیا سوال کردیم.آن هم با شکست دادن استرالیا که میلاد این واکنش را نشان داد:«این قهرمانی به ما چسبید به خصوص اینکه استرالیا را شکست دادیم.خب در دور مقدماتی به آنها باختیم و فکر می کنم غفلت از خودمان بود.اشتباه زیاد داشتیم و شرایط هم چندان خوب نبود.در هر صورت خدا را شکر می کنم که در فینال به استرالیا خوردیم و هم توانستیم آنها را شکست بدهیم و هم جام قهرمانی را بالای سرمان ببریم.»

خیلی از منتقدان بر این عقیده هستند که سطح بازی های قهرمانی آسیا چندان بالا نبود.نظر میلاد عبادی پور در این رابطه چیست؟او ادامه داد:«خیلی این را قبول ندارم.البته چند تیم بودند که سطح شان به این مسابقات نمی خورد اما من مثالی می زنم.شما بازی های پاکستان را دیدید؟اصلا کسی فکرش را می کرد که آنها یک تیم خوب داشته باشند؟همین استرالیا را در پلی آف کلی اذیت کردند و به نظرم استرالیا شانس آورد که به پاکستان نباخت.»

عبادی پور در ادامه درباره شانس حضور ایران در المپیک حرف زد و گفت:«7 تیمی اول قهرمانی آسیا رقبای ما در انتخابی المپیک هستند.شاید تیم ها دی ماه در آن رقابتها سطح بالاتری بازی کنند و کار سخت تر شود.دیده ام که بعضی ها می گویند ایران المپیکی شده است و تمام.اصلا نباید این طور فکر کرد.

بازی ها در چین است و خود چین هم مدعی.اگر خاطرتان باشد در انتخابی المپیک 2012 لندن به میزبانی توکیو تیم ما به کدام تیم باخت و حذف شد؟ استرالیا. قطعا چین ،استرالیا، ژاپن ،کره حریفان پر دردسر ما در این رقابتها هستند. هر چند خدا را شکر ما هم ثابت کردیم که بربام آسیا ایستاده ایم و در انتخابی المپیک ،سهمیه را می گیریم اما در عمل باید ثابت کنیم نه با صحبت.»

از عبادی پور درباره درگیری در بازی با کره جنوبی سوال کردیم.اتفاقی تلخ که بدون شک در یاد همه می ماند.میلاد درباره آن اتفاق می گوید:«بیشتر کل کل بود و این کل کل ها طبیعی است.اما در بازی با کره ای ها ما هرگز به آنها بی احترامی نکردیم.من فقط نگاه کردم ،لیبروی کره هم می توانست به من نگاه کند ،نه اینکه تو را بالا بزند و بیاید به زمین ما . نمی دانم چه بگویم . متاسفانه بازتاب این قضیه طوری بود که من مقصر شدم.

اگر عکس ها و فیلم بازی را ببینید متوجه می شوید که من شاید مقصر اول بودم اما اشتباه است که رسانه ها مرا مقصر صفر تا صد قضیه بدانند.من حتی دستم به او هم نخورد،ولی نمی دانم چرا بعضی فرصت طلبان،دشمنان میلاد و والیبال از این قضیه به بهترین نحو سوء استفاده کردند. متاسفانه در ایران همه کاسه و کوزه ها را بر سری که پایین است ،می شکنند.در بازی اول با استرالیا هم کل کل بود اما برخوردی پیش نیامد.چون میلادی نبود که کاسه و کوزه سرش شکسته شود و بازتابی هم نداشت.دمشان گرم هرکسی این کار را کرد. من می توانستم مصاحبه کنم اما این کارها را بلد نیستم.»

بازیکن جوان تیم ملی والیبال در نهایت درباره حضور ایران در جام جهانی گفت:«این هم سختی زندگی ورزشکاران حرفه ای است که پشت سر هم مدام باید بازی کنند. ما فقط اطاعت می کنیم.نمی دانم اصلا شرایط جام جهانی چطور است و کدام یکی از ما به زمین خواهیم رفت اما آنچه که مشخص است این است که هیچ کدام از ما تصمیم گیرنده نیستیم و همه این اتفاقات را سرمربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد.خیلی ها می گویند ترکیب تیم ها از قبل مشخص است و ...اما این طور نیست و در تیم ما کولاکوویچ است که حرف اول را می زند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: