کد خبر: ۸۲۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۸۶
رئیس کل دادگستری فارس از وقوع گروگان گیری ١٠ نفر در شهرستان استهبان و آزادسازی همه گروگان ها خبر داد.
گروگان‌گیری بزرگ در استان فارس؛ ۱۰ نفر اسیر بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رئیس کل دادگستری فارس از وقوع گروگان گیری ١٠ نفر در شهرستان استهبان و آزادسازی همه گروگان ها خبر داد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام و سیدکاظم موسوی گفت: از ابتدای وقوع حادثه گروگان‌گیری یکی از اشرار منطقه، تأکیدات لازم بر حفظ سلامت گروگانان حادثه در دستور کار قرار گرفت که این امر با تمهیدات و تدابیر مشترک قضایی، انتظامی و مسئولان امنیتی استان محقق شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده منجر به آزادی گروگانان طی دو مرحله شد، بیان کرد: در ساعات اولیه این حادثه پنج نفر از گروگانان و در مرحله بعد پنج نفر دیگر از آنان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

وی تصریح کرد: در ابتدای وقوع این حادثه دو نفر از گروگانان با اقدام گروگان گیر از ناحیه پا زخمی شدند که بلافاصله تمهیدات درمانی اتخاذ شد و هم اکنون مصدومان تحت درمان هستند، باقی افراد نیز سالم به خانه هایشان بازگشتند.

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که در راستای احقاق حقوق شکات با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: