کد خبر: ۸۲۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۵۳۶
در سفر به سیستان و بلوچستان صورت گرفت
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، عصر امروز از برخی از جاذبه‌های گردشگری این استان بازدید کرد.
بازدید دکتر مونسان از دهکده گردشگری زاهدان و کمپ گردشگری صاحب‌الزمانبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عصر امروز شنبه 6 مهر 98، در سفر به استان سیستان و بلوچستان و بعد از شرکت در مراسم روز جهانی گردشگری در شهر زاهدان، از یک دهکده گردشگری، کمپ و روستای هدف گردشگری در این استان بازدید به‌عمل آورد.

مونسان ابتدا از دهکده گردشگری زاهدان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت‌های گردشگری در این منطقه قرار گرفت.

این دهکده گردشگری در اطراف زاهدان با ۳۵ هکتار مساحت یکی از پروژه‌های کلان گردشگری استان سیستان و بلوچستان است که شامل اقامتگاه‌های بوم‌گردی، تالارهای پذیرایی، آلاچیق، فضای بازی کودکان، مرکز رصد، پرورش شتر و بز کوهی، و تولید محصولات متنوع روستایی است.

بازدید از کمپ گردشگری صاحب الزمان (عج) نیز از دیگر برنامه‌های عصر امروز سفر دکتر علی اصغر مونسان به استان سیستان و بلوچستان بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین از مجتمع گردشگری پدیده «منزل‌آب» در روستای هدف گردشگری منزل‌آب در اطراف شهر زاهدان بازدید به عمل آورد.

این مجتمع با ایجاد سه اقامتگاه بوم‌گردی باعث شده است تا روستای منزل آب تبدیل به روستایی جذاب برای مردم و گردشگران شود و درآمدی که از محل طرح‌های گردشگری در این منطقه ایجاد شده رغبت زیادی برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری ایجاد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: