کد خبر: ۸۲۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۴۴۶
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در آزادراه همدان- ساوه و مرگ زن 48 ساله خبر داد.
فندک عامل مرگ یک زنسرهنگ جمشید باقری در تشریح این خبر گفت: در پی خبر یک فقره تصادف منجر به فوت در آزادراه همدان ـ ساوه به مرکز فوریت های پلیس 110، بلافاصله کارکنان انتظامی و تیم های امدادی عازم محل حادثه شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پس از حضور مأموران و بررسی های مقدماتی مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو 405 نقره ای که از تهران به سمت همدان در حال حرکت بوده در فاصله 5 کیلومتری عوارضی با گاردریل وسط راه برخورد و واژگون شده که در اثر این واژگونی سرنشین این خودرو که زنی 48 ساله بوده به بیرون پرتاب شده و فوت کرده است.

باقری بیان کرد: راننده پژو در اظهارت خود به پلیس گفت من و همسرم در حال حرکت به سمت همدان بودیم که همسرم قصد داشت با استفاده از فندک خودرو سیگار روشن کند اما فندک به صورت ناگهانی به بیرون پرت شد و من در حالیکه می خواستم فندک را پیدا کنم کنترل خودرو را از دست داده و با گاردریل وسط راه برخورد کرده و پس از آن خودرو واژگون شد.

وی ادامه داد: سواری پژو پس از واژگونی و درست زمانی که راننده خود را از اتومبیل بیرون کشید دچار حریق شده و در آتش سوخت و همسر او نیز قبل از توقف کامل خودرو و در حین واژگونی از خودرو به بیرون پرت شده بود و این که عنوان شده متوفی در اثر آتش سوزی جان خود را از دست داده و یا زنده زنده در آتش سوخته است، صحت ندارد.

باقری خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه از صحنه این حادثه تلخ بازدید و علت تصادف، بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو به علت عدم توجه کافی به جلو در هنگام رانندگی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از رانندگان و سرنشینان خودروها خواست: هنگام حرکت خودرو، از کمربند ایمنی استفاده کرده و از اعمالی از قبیل کشیدن سیگار و یا خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی خودداری کنند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: