کد خبر: ۸۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۵۳۲
هم‌زمان با سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به سیستان وبلوچستان، یک سفره‌خانه سنتی در شهر زاهدان به‌طور رسمی افتتاح شد.
افتتاح یک سفره‌خانه سنتی با حضور دکتر مونسان در زاهدانبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، در ادامه سفر دکتر مونسان به استان سیستان و بلوچستان، عصر امروز سفره خانه سنتی «خان جهان» با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در شهر زاهدان افتتاح شد.
این سفره خانه ۱۳۰۰ مترمربع زیربنا دارد و با دریافت تسهیلات از محل اشتغال فراگیر به بهره برداری رسیده است. این سفره خانه سنتی شامل زمین بازی کودکان، آشپزخانه، آبنما، رستوران و تالار پذیرایی است.

دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز شنبه 6 مهر 1398، در سفر به استان سیستان و بلوچستان در مراسم روز جهانی گردشگری که برای اولین بار در سیستان و بلوچستان برگزار شد، شرکت کرد.
او سپس از نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه گردشگری و نیز نمایشگاه غذاهای سنتی که هم زمان با برگزاری این مراسم در شهر زاهدان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: