کد خبر: ۸۲۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۷
مراسم روز جهانی گردشگری، دقایقی پیش با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
آغاز مراسم روز جهانی گردشگری در سیستان و بلوچستان با حضور دکتر مونسان

به گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، این مراسم که همه ساله در تهران برگزار می‌‌شد، برای اولین بار در سیستان و بلوچستان برگزار شده است که مهم‌ترین هدف آن معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان است.

این مراسم صبح امروز شنبه 6 مهر 1398، با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، تعدادی از نمایندگان مجلس، جمعی از معاونان و مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مسئولان استانی، مدیران بخش خصوصی صنعت گردشگری و فعالان این صنعت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

در این مراسم همچنین آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت سیستان و بلوچستان، امامان جمعه اهل تشیع و اهل تسنن مناطق مختلف سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرهای استان سیستان و بلوچستان حضور دارند.

27 سپتامبر از سوی سازمان جهانی جهانگردی به عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: