کد خبر: ۸۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۷۶
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای شهر زاهدان به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد
ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان که امروز شنبه 6 مهر 98 به‌منظور شرکت در مراسم روز جهانی گردشگری به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر زاهدان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم که هم‌زمان با هفته دفاع مقدس انجام شد، یاد و خاطره ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این مراسم معنوی استاندار سیستان و بلوچستان، تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و نیز جمعی از مسئولان ملی و استانی حضور داشتند.

مراسم روز جهانی گردشگری دقایقی دیگر با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

سازمان جهانی جهانگردی 27 سپتامبر را به‌عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری کرده است.

امسال مراسم روز جهانی گردشگری که همه‌ساله در تهران برگزار می‌شد باهدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهر زاهدان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: