کد خبر: ۸۲۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۸
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌منظور شرکت در مراسم رسمی روز جهانی گردشگری، دقایقی پیش وارد سیستان و بلوچستان شد.
دکتر مونسان وارد سیستان و بلوچستان شد
به‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان صبح امروز 6 مهر 98 وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانی قرار گرفت.

مراسم رسمی روز جهانی گردشگری برای اولین بار در سیستان و بلوچستان و در استانی غیر از تهران برگزار می‌شود که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز به همین منظور وارد این استان شده است.

حضور در گلزار شهدای زاهدان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، شرکت در مراسم روز جهانی گردشگری و نشست در شورای راهبردی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در استانداری از برنامه‌های سفر دکتر مونسان به این استان است.

افتتاح ۲۰ پروژه گردشگری استان از طریق ویدئوکنفرانس، بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی استان که در حاشیه مراسم روز جهانی گردشگری برپا شده است، بازدید از اولین دهکده گردشگری کشور و کمپ صاحب‌الزمان و نیز افتتاح سفره‌خانه سنتی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به سیستان و بلوچستان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: