کد خبر: ۸۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۷
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وضعیت مصدومین واژگونی اتوبوس صبح امروز پرداخت.
آخرین جزئیات وضعیت مصدومین واژگونی اتوبوس در هرمزگان: یک نفر ترخیص شد / ۱۶ نفر تحت بررسی درمانی قرار دارند / ۲ زن در بین مصدومان

به گزارش خبرداغ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات وضعیت مصدومین واژگونی اتوبوس صبح امروز پرداخت.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: صبح امروز پس از واژگونی اتوبوسی که از استان فارس به هرمزگان در حرکت بود، ۱۷ نفر سرنشینان این اتوبوس که ۲ زن در بین آن‌ها مشاهده می‌شد توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد هفت نفر به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس انتقال داده شدند، اظهار کرد: از این تعداد یک نفر خانم و یک نفر به دلیل شکستگی دست راست باید راهی عمل شود.

نوروزیان با اشاره به اینکه پنج مصدوم راهی بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس شده‌اند، تصریح کرد: تمامی پنج نفر هوشیار و یک نفر دچار پارگی در ناحیه دست شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اضافه کرد: همچنین پنج مصدوم در بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) نیز تحت مداوا هستند که از این تعداد یک نفر ترخیص و یک نفر خانم بوده که همگی تحت بررسی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: