کد خبر: ۸۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۳۰۶
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری ۵۰ نفر در استان بر اثر سوء مصرف مواد جان خود را از دست دادند که۲ نفراز آنان زن و بقیه مرد بودند.
مرگ 50 نفر در آذربایجان شرقی بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در 6 ماه

به گزارش خبرداغ به نقل از برنا، ارتین کمالی روز شنبه اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۲ نفر فوت شده بودند، ۸ نفر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تنها مرداد ماه امسال نیز ۷ نفر بر اثرسوء مصرف مواد جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مرداد سال گذشته یک نفر افزایش داشته است.

کمالی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۳ نفر در آذربایجان شرقی بر اثر سوء مصرف مواد جان خود را از دست دادند که ۴ نفراز آنان زن بودند.

 در ۴ ماهه نخست امسال توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ۶۸ قاچاقچی و یک‌هزار و ۷۵۰ توزیع‌کننده خرد موادمخدر در استان دستگیر و یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: