کد خبر: ۸۲۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۹
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت‌زاده، احمدرضا لشکری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
انباری از متهمان در کرج کشف شده است/ نعمت‌زاده، لشکری‌پور صداقت را رعایت نمی‌کنند

به گزار‌ش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  در ابتدای این جلسه قاضی مسعودی مقام ضمن تذکر به متهمان  گفت: متاسفانه متهمان صداقت را رعایت نمی‌کنند و هم چنان به موارد بدور از حقیقت اصرار می‌ورزند و به تازگی انباری در کرج از شما کشف و گزارش آن واصل شده است.

وی افزود: دفاعیاتی که بدور از واقعیت باشد، قابل پذیرش نیست. هر یک از متهمان تقصیرات را به گردن دیگری می‌اندازند. حواشی مطرح شده هیچ تاثیری در مسئولیت کیفری شما متهمان ندارد. از شما می‌خواهم حقیقت را بگویید. ما واقعیت را کشف کردیم و بقیه متهمان نیز در حال تعقیب‌اند و انبارها در حال کشف است و خروج کالاها از کشور رصد می‌شود.

قاضی از متهم لشگری‌پور خواست به ادامه دفاعیات خود بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: