کد خبر: ۸۲۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
تعداد بازدید: ۱۲۲۹
فال روز جمعه 5 مهر 1398
 متولدین فروردین ماه : انرژی امروز فرصتی برای نگاه به شرایط و ایجاد تغییرات سازنده را ارائه می دهد. شما یک هدیه برای جمع کردن افراد دارید و این روز خوبی برای برنامه ریزی است. شانس یک حس رمانتیک با نور نرم, غذای خوب و موسیقی خوب را دارید. جوی مطلوبی برای کار است. تاثیر کیهانی برای رفتن به خانه جدید یا ایجاد یک خانه جدید مطلوب خواهد بود; ازدواج در این روز شانس خوبی برای موفقیت خواهد داشت. احساس دردناکی از تنهایی ممکن است به حماقت متمایل شود تا خلا را با تمام هزینه ها پر کند; سعی کنید درست بمانید. شما در معرض بی خوابی هستید; شب قبل از رفتن به رختخواب, چای پرتقال صرف کنید. به شهود شما تکیه کنید:آنها مطمئن و کارآمد خواهند بود.

 متولدین اردیبهشت ماه : عقل وقتی پیش می آید که درک کنید شما هم روح و هم بدن هستید. شما این توانایی را دارید که مسائل را به سادگی با یک همسایه خوب, کارگر مسئول, و دوستی صادق حل کنید. اگر شهامت و اراده دارید که این را باور کنید, همیشه می توانید انتخاب کنید که چه اتفاقی بیفتد. اگر ذهن انتقادی خود را تحت کنترل داشته باشید, مسائل عشقی شما ایده آل خواهند بود. در برابر مشکلات کبدی و صفرایی حساسیت مضاعفی دارید; میزان کلسترول خود را چک کنید و رژیم غذایی متعادلی را انتخاب کنید که باید غنی از پروتئین ها و مواد معدنی و چربی کمی داشته باشد. کار شما باید علاوه بر منافع راحتیتان، کمی خوشی را به همراه داشته باشد. شما قدرت تسلط بر اطرافیانتان را به دست خواهید آورد. یاد بگیرید که همیشه به جنبه روشن زندگی نگاه کنید و بدبینی خود را هنگام اتفاقات بد فراری دهید.


متولدین خرداد ماه : شما امروز در آب های قدرتمندی حرکت می کنید. ممکن است استرس زده شوید, اما این زمان فوق العاده ای برای یک شروع جدید است. این زمان بسیار خوبی برای کنفرانس های خانوادگی است. در مورد آنچه که برای شاد بودن به آن نیاز دارید صادق باشید. پنهان کردن احساسات و افکار واقعیتان باعث می شود که قربانی شوید. دعای خیر برای همه قلب های عاشق پیشه در راه است. شگفتی های عالی نصیبتان خواهد شد. برای اجتناب از احساسات در حال غرق شدن, قبل از رفتن به سرکار, یک صبحانه صمیمانه بخورید. از مزاحمت ها آگاه باشید! مراقب فرصت های خوب در پروژه ها و همچنین حوزه های حرفه ایتان باشید; شما امکان دستیابی به قدرت های کامل برای یک پروژه جاه طلب را خواهید داشت که تمام خواسته های شما را برآورده خواهد کرد. شما باید پشت کار خود را نشان دهید و پروژه های خاصی را انجام دهید که نتیجه آن هنوز خیلی دور به نظر می رسد.

 متولدین تیر ماه : تصور خلاقانه شما در حال حاضر بسیار فعال است. انرژی امروز پتانسیل یک جذابیت رمانتیک قوی را دارد. قبل از اینکه به وضعیت خانوادگی واکنش نشان دهید واقعیت ها را بررسی کنید. می تواند سوتفاهم های غیرقابل پیش بینی ای داشته باشد. امروز برای پروژه های اولیه ایده آل است تا خانه تان را بهتر سازماندهی و مناسب تر کنید. در شریک کردن برخی از پروژه های اصلی با دوستانتان تردید نکنید, به خصوص اگر علاقه فرهنگی یکسانی دارند; خوب نیست که زمان زیادی را صرف نوشیدن و پرحرفی کنید. در مقابل سوء تفاهم عزیزان خود احساس ناتوانی نکنید. این فقط یک لحظه بد خواهد بود که از آن عبور کنیم. کارهای عاشقانه شما تا جایی که امکان دارد ترقی می کند. بر عکس شما می توانید با برخی از نزدیکان خود در مخالفت باشید. مراقب خود باشید چون ممکن است آلرژی، سیاتیک یا اسهال نفریتیک داشته باشید.


 متولدین مرداد ماه : وظیفه شما این است که آرام بمانید. انرژی امروز قابل تغییر است و می تواند یک رویارویی لازم را به همراه داشته باشد.بهترین کار این است که حتی اگر افراد در این روند بسیار احساساتی شوند، همه چیز را به صورت آشکار باز کنید. زمین خود را نگاه دارید. ابراز خود با قاطعیت بهتر از فرار کردن است. شما اولویت بالایی به زندگی خانوادگی تان خواهید داد و حداکثر زمان را به عزیزان خود اختصاص خواهید داد; با این حال درگیری های خشونت آمیز, خصوصاً با کودکانتان دارید که اقتدار شما را به چالش خواهند کشید. شما فوق العاده حسود خواهید بود, اگر کسی کمی علاقه مند به همسرتان باشد, عصبانی خواهید شد. اگر ورزش نمی کنید فراموش نکنید که باید هر روز ورزش کرد. شما باید از نصیحت کردن هایی که خواسته نشده خودداری کنید. از طبع دمدمی خود آگاه باشید که ممکن است صبر و شکیبایی شما را خراب کند.


 متولدین شهریور ماه : با دوستانی که علایقشان با شما یکی هستند تماس بگیرید. این زمان مثبتی برای برنامه ریزی فعالیت هایی است که افراد را گرد هم می آورد. دعوت های دقیقه آخر را قبول کنید و برای عمیق شدن دوستی ها پذیرا باشید. برخی ممکن است در مورد دوستی هایی از گذشته ناراحت باشند. در مورد آنچه برای شما کارساز است، واضح و روشن باشید. ستاره ها از همه تعهدات حرفه ای شما پشتیبانی می کنند؛ هر چه ابتکارات شما باشد برای موفقیت آماده خواهند شد؛ مراقب برخی شیطنت ها باشید که ممکن است شما را شکست دهند. در این روز یک برخورد واقعی با قلبتان رخ خواهد داد:شما ساعت های عشقی شگرفی خواهید داشت. اگر این شانس را دارید که لاغر شوید، از افراط در قند و غذاهای چرب و یا بیش از حد نمکی اجتناب کنید. شما راه های برقراری صلح با خودتان را پیدا خواهید کرد. در خانواده، شما خودتان تصمیم می گیرید، اما  نظر همسرتان را هم بپرسید.


 متولدین مهر ماه : این روز خوبی برای تهیه لیست ها است. مراقب باشید که باید روی چه چیزی باید تمرکز کنید و در بسیاری از مناطق خود را پخش نکنید. امروز مهارت شما برای ضربه زدن به یک معامله خوب مفید خواهد بود. امروز زمان خوبی برای خرید چیزی است که به آن نیاز دارید. اگر خانواده دارید، باید بیشتر وقت خود را صرف آن کنید. مراقب افراد حسود باشید. تمایل شما برای بهبود رفاه افراد عزیزتان، ده برابر خواهد شد؛ شما این امکان را خواهید داشت که سرمایه گذاری خوبی داشته باشید و امور مالی خانواده تان را تقویت کنید. هیچ مانعی در مقابل شما نخواهد بود و هیچ مشکل عملی حل نشده باقی نخواهد ماند. افسون درخشانی در قلبتان است؛ اگر مجرد هستید می توانید فرصت های عشقی خوبی خواهید داشت. پوشش میکروبی روده ضعیفی خواهید داشت، ماهی و ماست بخورید.


 متولدین آبان ماه : نهایت تلاش خود را بکنید که "تصویر بزرگ" را ببینید. این روزی است که پراکنده کردن انرژی های شما و دویدن در چندین مسیر در آن واحد آسان خواهد بود. دقت کنید که کاری که انجام می دهید اهداف بلند مدتی را پشتیبانی می کند. اگر از اهداف خود مطمئن نیستید، آن ها را یادداشت کنید. شما می توانید وزن اضافی خود را با تحمل یک آب درمانی از دست بدهید. امروز  لحظه ایده آلی برای ترک سیگار است. شما به اندازه کافی مهارت روانی دارید که مسائل مربوط به خانواده را حل کنید. علاوه بر این شما در گوش دادن به عزیزان خود و هدایت آن ها بسیار ماهر خواهید بود. لحظه های بسیار شادی خواهید داشت؛ شاید یک عشق رمانتیک کهنه به سطح برسد و شما آن را کاملاً در حال حرکت خواهید یافت. به ورزش، هنرهای رزمی و یا یوگا متوسل شوید تا تنش عصبی خود را تسکین دهید.


 متولدین آذر ماه : قرار گرفتن در شرایطی که ایده های شما نادیده گرفته می شود یا احساس می کنید حرفی برای گفتن ندارید چیزی نیست که مدت طولانی تحمل کنید. اگر در چنین وضعیتی هستید، به استعداد خود اعتماد داشته باشید و افق های خود را گسترش دهید. این زمان خوبی برای برنامه ریزی یک سفر لحظه آخری است. شما به عزیزان خود مجبت نشان خواهید داد و بیشتر وقت خود را به فرزندانتان اختصاص خواهید داد. عشق باعث می شود که لبخند بزرگی بر لب داشته باشید؛ این شانس را خواهید داشت که با همسر خود ملاقات کنید. اختلالات سیاره ای بیشتر آذر ماهی ها را عصبانی می کند؛ سعی کنید حرکات و رفتارهای خود را کنترل کنید. شانس پولی به شما این امکان را می دهد که به راحتی زندگی کنید. اما پس انداز کردن را برای لحظات سخت زندگی فراموش نکنید و همیشه تا جای ممکن پس انداز کنید.


 متولدین دی ماه : اجازه دهید تا زمان بیشتری برای تکمیل پروژه هایتان داشته باشید. امروز انرژی پراکنده شده است و شما ممکن است مجبور باشید زمان بیشتری را صرف کمک به دیگران کنید. دچار مخمصه پیچیده ای شده اید. ممکن است چیزی غیر ممکن به نظر برسد، اما اگر تسلیم نشوید، یک راه حل پیدا خواهید کرد. یک صحبت تصادفی می تواند برایتان بسیار حواس پرت کننده باشد. این کار به نفع شما خواهد بود که آرامش خود را حفظ کنید تا آرامش ذهنتان بهبود پیدا کند. هیچ چیز تضمین شده نیست؛ به مبارزه ادامه دهید. شما سعی خواهید کرد که قدرت خود را به افراد نزدیکتان تحمیل کنید، اما در عین حال آرزو خواهید کرد که روابط خوبی با آن ها داشته باشید؛ بدانید که داشتن یک چیز و برعکس آن ممکن نیست. برخوردهای جدید احساساتی برایتام پیش خواهد آمد و انتخاب های بسیار زیادی خواهید داشت. از انجام سرمایه گذاری های مخاطره آمیز و عملیات های بازار سهام جسورانه خودداری کنید.


 متولدین بهمن ماه : از طرز نگاه و دیدتان راضی هستید؟ فرهنگ سریع ما در حال ایجاد یک بحران سلامتی است. پیشرفت به همان سختی که فکر می کنید دشوار نیست. تغییرات کوچکی مثل پیاده روی روزانه و نخوردن غذاهای فرآوری شده و مصرف سبزیجات تازه، سلامتی شما را بهبود خواهد بخشید. از غذاهای پر ادویه و یا اسیدی خودداری کنید. چشم اندازهای مالی عالی دارید:می توانید یک وضعیت بسیار به خطر افتاده را اصلاح کنید و یا بازگشت خوبی به منابع خود داشته باشید. شما شور و اشتیاق کافی برای انجام پروژه های بلند پروازانه و اجرای ایده های جالب را خواهید داشت. به منظور تضمین موفقیت پیروزی های عاشقانه خود، حس شوخ طبعی خوبی از خود نشان دهید و از حسادت بپرهیزید. . اگر ورزش می کنید ، به فکر جمع کردن نیروهای خود باشید.


 متولدین اسفند ماه : انتظار دیدن برخی از نشانه های مهم در مورد وضعیت زندگی تان را داشته باشید. در عین حال به حرف ها گوش ندهید، یا سخن چینی نکنید. واقعیت و شایعه می توانند چیزهای بسیار متفاوتی باشند. اتفاقات می توانند پیشرفت غیرمنتظره ای را با یک فرد دشوار به همراه داشته باشند. انرژی کیهانی امروز به شما یادآوری می کند که باید صادق باشید.طرف اجتماعی و حتی کمی دنیوی شخصیت شما برجسته خواهد شد و شما می دانید که چگونه خود را با دوستان خوب و همچنین مناسبات مفید خود سرگرم کنید. از موقعیت های ظریفتان مراقب باشید:خطاها یا تأخیرهایی در نامه رسانی، سوء تفاهم در مورد زمان یا مکان قرار ملاقات و غیره برایتان ممکن است. در معاملات مالی یا املاک و مستغلات بسیار محتاط باشید. خطرات آشفتگی در زوجین وجود دارد. تلاش زیادی برای تحمل و درک کنید. سعی کنید کمتر سیگار بکشید.

نمناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: