کد خبر: ۸۲۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۳۶
در نشست خبری قبل از بازی استقلال و پرسپولیس موضوع پیشنهاد پرسپولیسی ها به شیخ دیاباته به موضوعی جنجالی تبدیل شد.
به گزارش خبرداغ ،  شیخ دیاباته ستاره سه چرده استقلالی ها ولی روز گذشته در گفتگویی پیرامون آخرین وضعیتش گفت حالش بهتر است. او ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر به میادین برگردد و بتواند به استقلال برای بهتر شدن کمک کند.

 

 

دیاباته در آخرین مصاحبه خود گفته بود: خوشحالم که در ایران و در باشگاهی مثل استقلال بازی می‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و گروه خوبی داریم. وقتی تماشاگران استقلال را می‌بینم شور و شعف زیادی دارم و واقعا آنها احساسی به من می‌دهند که غیر قابل توصیف است.آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند و پشت تیم ما هستند. امیدوارم که هر چه سریعتر به میادین برگردم و بتوانم به استقلال برای بهتر شدن کمک کنم.

 

دیاباته از پاسخ به سوالات دیگر پیرامون شایعه پیشنهاد از پرسپولیس که توسط گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دربی مطرح شد خودداری کرد. به نظر می رسد واکنش دیاباته به این سوال که سکوت بوده خودش دارای پیام و معنایی باشد!

 

استراماچونی با 4 غایب مقابل ذوب آهن

 علی کریمی به دلیل اخراج در بازی برابر پرسپولیس در این بازی محروم است. فرشید باقری و شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی پوشان را در بازی حساس هفته پنجم برابر ذوب آهن همراهی کنند.  محمد بلبلی هم به دلیل محرومیت ۶ ماهه قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.
 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: