کد خبر: ۸۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۵۲۴
امام جمعه كيش: اقدامات خوبي براي رونق اقتصادي در كيش در حال انجام است كه آن را تصديق مي كنم.
مهر تایید امام جمعه کیش بر اقدامات دکتر مظفری در جهت رونق اقتصادی

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در همایش نقش بازارها در حمایت از انقلاب و رونق اقتصادی که دوم مهر در سالن ابن سینا مرکز همایش ها برگزار شد؛ گفت: مسوولان با کمک سرمایه گذاران و بازاریان که افسران جنگ اقتصادی هستند می توانیم در این جنگ پیروز شویم و همگی باید دست به دست هم بدهیم همانطور كه کیش سربلند و پر رونق بوده به رونق گذشته خود برگردد و مايه افتخار براي ايران اسلامي باشد. 

حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده گفت: ساخت و انتشار كليپ هايي كه بر عليه مديراني كه تلاش، كوشش و كار مي كنند دور از اخلاق و بي انصافي است و همه بايد مسوولان را كمك كنيم و براي تعالي كيش گام برداريم و تاکید دارم،  همه بايد دلسوز كيش باشيم. 

امام جمعه كيش تاکید کرد: اقدامات خوبي براي رونق اقتصادي در كيش در حال انجام است كه آن را تصديق مي كنم و نمونه آن گشايش دوباره كارخانه كيش چوب به عنوان قطب اقتصادی است که  علیرغم مشکلات عدیده ای که داشت و تعطیل شده بود؛ مجددا با درایت مسوولان بازگشایی شد.

وی با بیان این که تلاش کنیم جزیره کیش دردانه خليج فارس باقي بماند و اگر بتوانيم کیش را به عنوان دردانه و مركز فاخر براي ايران حفظ كنيم به وظيفه خود عمل كرده ايم ؛ افزود: مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه هاي ديگر نيز كارهاي خوبي كردند، من در خصوص  تخصیص ارز شاهد بودم که مسووولان از چندين ماه قبل با تلاش و پیگیری از معاون اول رييس جمهور این کار را به سرانجام رساندند و در این مورد اخیر با جراتي كه به خرج دادند جزيره کیش به ثبات رسيد و من تشكر مي كنم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با قدردانی از ناصرآخوندی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بواسطه پیگیری کارشناسانه مسايل اقتصادي كيش، افزود: ما وارث يك ركود نا خواسته هستيم كه بخشی از آن به بواسطه تحريم ها است و بخش دیگر به خاطر سو مديريتي كه در گذشته به مديران فعلي به ارث رسيده است؛ از اینرو راه برون رفت از این رکود و پیروزی در جنگ اقتصادی، تلاش و کوشش مدیران و اتحاد و عدم سوء استفاده از ضعف هاي يكديگر است و در این میان باید توجه داشته باشیم اگر يك بخش كيش ضربه بخورد، تمام كيش ضربه خورده و اگر احساس كرديم يك بخش دچار تزلزل شد، باید به آن کمک کنیم و آن را سر پا نگه داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: