کد خبر: ۸۲۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
تعداد بازدید: ۹۶۳
ستارۀ سپاهان در آستانۀ دیدار برابر پرسپولیس از حضور در این دیدار سرنوشت ساز محروم شد!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سعید آقایی مهرۀ محبوب امیر قلعه‌نویی و ستارۀ سپاهان در آستانۀ دیدار برابر پرسپولیس از حضور در این دیدار سرنوشت ساز محروم شد!

لحظاتی قبل سعید آقایی مدافع چپ سپاهان  با حکمی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی حق حضور در هیچ مسابقه ای برای تیمش را ندارد، بنابراین از دیدار با پرسپولیس نیز محروم خواهد بود تا سپاهان نیز شرایطی را همانند میزبان دیدار هفتۀ پنجم خود تجربه کند.

 

 

 

پیش‌تر کمیتۀ انضباطی فرشاد احمدزاده را هم به دلیل رفتار غیرورزشی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم ساخته بود.

 

گفتنی است، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی  در این باره گفته است: این بازیکن با انتشار عکسی از یک کبوتر با پارچه قرمز در فضای مجازی موجب اختلاف بین هواداران دو تیم شده است. بعد از دریافت اسناد و مدارک از سوی باشگاه پرسپولیس، دستور موقت مبنی بر محرومیت او تا اطلاع ثانوی صادر شده است. برای جلوگیری از این قبیل رفتارها قبل از این بازی حساس، به طور قاطعانه با رفتارهای نادرست برخورد می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: