کد خبر: ۸۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۴۸۱
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش نوشت: «با پیگیری وزارت خارجه و همکاری ارزنده قوه قضاییه و سازمان بنادر و دریانوردی امروز (چهارشنبه) مراحل رفع توقیف کشتی استنا ایمپرو نهایی شد، اما پرونده رسیدگی به برخی تخلفات آن و خسارات وارده به محیط زیست همچنان باز است.»
سخنگوی وزارت خارجه: مراحل رفع توقیف «استنا ایمپرو» نهایی شد/ پرونده تخلفات این کشتی همچنان باز است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه امروز مراحل رفع توقیف «استنا ایمپرو» نهایی شد، گفت: اما پرونده رسیدگی به برخی تخلفات آن و خسارات وارده به محیط زیست همچنان باز است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیترش نوشت: «با پیگیری وزارت خارجه و همکاری ارزنده قوه قضاییه و سازمان بنادر و دریانوردی امروز (چهارشنبه) مراحل رفع توقیف کشتی استنا ایمپرو نهایی شد، اما پرونده رسیدگی به برخی تخلفات آن و خسارات وارده به محیط زیست همچنان باز است.»

وی عنوان کرد: «مالک و کاپیتان کشتی در این زمینه تعهد کتبی به پذیرش رای دادگاه داده‌اند.»

حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز دوشنبه در صفحه توئیترش گفته بود: کشتی بزرگ «‌استنا ایمپرو» تحت پرچم انگلیس، امروز (دوشنبه) بعد از تکمیل فرآیند قضایی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران، از توقیف آزاد شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران پیش از این از رفع توقیف این نفتکش بعد از طی مراحل قضایی و حقوقی خبر داده بود.

موسوی ۱۷ شهریور ماه در گفتگویی با اعلام اینکه اقدامات لازم برای رفع کامل تو‌قیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» در حال انجام است، گفت: الان آخرین مراحل حقوقی و قضایی خود را طی می‌کند که امیدواریم به زودی این مراحل طی و این کشتی هم از توقیف دربیاید.

الله‌مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان دیروز (یکشنبه) گفت: در پی صدور حکم رفع توقیف نفتکش انگلیسی «استنا ایمپرو» STENA IMPERO، به زودی این شناور پس از گذشت ۶۵ روز، دریاروی خود را از لنگرگاه بندرعباس به سمت آب‌های بین المللی آغاز می‌کند.

وی افزود: اگر چه مراحل قانونی و حقونی خروج این نفتکش از آبهای ایران درحال انجام است اما پرونده حقوقی رسیدگی به تخلفات آن در مراجع قضایی ایران، همچنان باز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
سفر روحانی به نیویورک فقط به خاطر دیدار، گفتگو و همکاری با دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنان درجه یک ملت ایران بود. سفر روحانی به نیویورک هیچ ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد.
ملاقات روحانی با ماکرون اهانت به مردم ایران بود.
ملاقات روحانی با جانسون نخست وزیر انگلیس اهانت به مردم ایران بود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: