کد خبر: ۸۲۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۵۱۵
نخست‌وزیر ایتالیا از ایران خواست تا به تعهدات برجامی خود بازگردد.
نخست‌وزیر ایتالیا: از ایران می‌خواهیم به تعهدات برجامی خود بازگردد

به گزارش خبرداغ  به نقل از پایگاه اینترنتی سازمان ملل، «جوزپه کنته» نخست‌وزیر ایتالیا در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: توافق هسته‌ای با ایران کماکان یک عامل کلیدی در معماری منع اشاعه هسته‌ای است. بنابراین از ایران می‌خواهیم به اجرای کامل تعهدات برجامی بپردازد. در کنار این موضوع کانال‌های گفت‌وگو با تهران نیز باید باز بماند. این اتفاق به نفع همه اعضای جامعه بین‌الملل است.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف مشترک همه ما تلاش برای کاهش تنش‌ها در خلیج فارس است، در این منطقه ریسک افزایش تنش‌ها وجود دارد. معتقدیم که تضمین آزادی کشتیرانی با توجه به تاثیری که بر اقتصاد جهانی دارد نه تنها به نفع ایتالیا بلکه به نفع جهان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
اروپا جنایتکار شماره یک 4 سال است فقط وعده‌ پوچ داد ولی متاسفانه دولت روحانی تاکنون بی توجهی کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
4 سال از مذاکرات پوچ برجام گذشت و جهانیان دیدند که نمی‌توان به کشورهای استکباری اعتماد کرد اما نمی‌دانم چرا عده‌ای در کشور نمی‌خواهند از این خواب زمستانی برخیزند!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: