کد خبر: ۸۲۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
نماینده آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه گفت که سیاست تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد یافت
هوک: سیاست تحریم‌ها علیه ایران ادامه می‌یابدبه گزارش خبرداغ ، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه به سخنان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و سخنرانی ترامپ را بسیار قوی توصیف کرد.

وی که با اسکای‌نیوز مصاحبه می‌کرد گفت کشورهایی که ایران را به حملات به تاسیسات نفتی آرامکوی سعودی متهم کرده‌اند به مدارک سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا استناد کرده‌اند.

هوک در ادامه مدعی شد که حمله به تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان از شمال و نه از یمن صورت گرفته است.

وی به افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس اشاره کرد و گفت که تقویت حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس در بازدارندگی ایران نقش داشته است.

نماینده آمریکا در امور ایران گفت که ترامپ همچنان مسیر گفت‌وگو با ایران را باز نگه خواهد داشت و به سیاست تحریم‌ها علیه ایران ادامه خواهد داد. 

برایان هوک شب گذشت نیز در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت: «آمریکا از ایران خواسته تا دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد اما آنها دیپلماسی را با نیروی نظامی پاسخ داده‌اند و ایران بارها دیپلماسی را رد کرده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۲۱:۳۰
رزمنده ایرانی، آمریکا را ازسال 2001 تاکنون به انجام «رفتارهای تهدیدآمیز درسراسر منطقه خاورمیانه وجهان» متهم کرد
آمریکا ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان است.
آمریکا عامل اصلی جنگ دردنیاست
آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرجهان است.
آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ناآرامی های، جنگ، بی ثبانی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
که تقویت حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه به خاطرکمک، حمایت و پشتیبانی از تجاوز وحشیانه ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی، رژیم کودک کش صهیونیستی و تروریست های منطقه خاورمیانه بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیایتکار شماره یک ازمداخله و فروش سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم درجنگ یمن دست بردارد.
سازمان ملل برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: