کد خبر: ۸۲۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۷
سخنگوی وزارت امور خارجه جنایات جنگی تازه عربستان در یمن را محکوم کرد و گفت: متجاوزان همچنان بر اشتباه راهبردی خود اصرار ورزیده و بر طبل جنگ می‌کوبند.
موسوی: متجاوزان همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند
به گزارس خبرداغ به نقل از ایرنا ، سخنگوی وزارت امور خارجه جنایات جنگی تازه عربستان در یمن را محکوم کرد و گفت: متجاوزان همچنان بر اشتباه راهبردی خود اصرار ورزیده و بر طبل جنگ می‌کوبند.

به گزارش روز سه شنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی استمرار بمباران مناطق مسکونی یمن از سوی هواپیماهای جنگی عربستان سعودی به ویژه بمباران روز جاری شهرستان قعطبه استان ضالع و شهرهای صنعا، حدیده و صعده در چند روز گذشته را که به کشته شدن تعدادی از شهروندان یمنی از جمله هفت کودک و چهار زن منجر شد، محکوم کرد.


سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از جنایات جنگی تازه عربستان سعودی که در سایه تامین سلاح از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی صورت گرفته است، افزود: ادامه بمباران مناطق مسکونی از سوی عربستان سعودی به رغم ابتکار ارائه شده از سوی دولت نجات ملی صنعا برای توقف پرتاب موشک و پهپاد به عربستان سعودی در مقابل قطع بمباران یمن که مورد استقبال جامعه بین‌الملل نیز واقع شده بود، نشان از این دارد که متجاوزان به یمن همچنان اصرار دارند بر طبل جنگ کوبیده و بر اشتباه راهبردی خود در استفاده از راهکار نظامی در یمن ادامه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
1 - آمریکا در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
2 - انگلیس در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
3 - فرانسه در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
4 - آلمان در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
5 - امارات در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
6 - رژیم کودک کش صهیونیستی در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
تا وقتی این رفتارها آمریکا جنایتکار شماره یک ادامه دارد با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این آدم بشود وازجنایت، خیانت، مداخله، دخالت، تهدید، تحریم، ظلم، ستم و تجاوز کردن دست بردارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
1 - آمریکا در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
2 - انگلیس در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
3 - فرانسه در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
4 - آلمان در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
5 - امارات در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.
6 - رژیم کودک کش صهیونیستی در یمن نسل‌کشی به راه انداخته است.

متجاوزان همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند
متجاوزان همچنان بر اشتباه راهبردی خود اصرار ورزیده و بر طبل جنگ می‌کوبند.
ادامه بمباران مناطق مسکونی از سوی عربستان سعودی به رغم ابتکار ارائه شده از سوی دولت نجات ملی صنعا برای توقف پرتاب موشک و پهپاد به عربستان سعودی در مقابل قطع بمباران یمن که مورد استقبال جامعه بین‌الملل نیز واقع شده بود، نشان از این دارد که متجاوزان به یمن همچنان اصرار دارند بر طبل جنگ کوبیده و بر اشتباه راهبردی خود در استفاده از راهکار نظامی در یمن ادامه دهند.

آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر ناآرامی های، جنگ، بی ثبانی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.


رزمنده ایرانی، آمریکا را ازسال 2001 تاکنون به انجام «رفتارهای تهدیدآمیز درسراسر منطقه خاورمیانه وجهان» متهم کرد
آمریکا ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان است.
آمریکا عامل اصلی جنگ دردنیاست
آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرجهان است.
واکنش ظریف به سه کشور اروپایی
واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
تا وقتی این رفتارها آمریکا جنایتکار شماره یک ادامه دارد با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این آدم بشود وازجنایت، خیانت، مداخله، دخالت، تهدید، تحریم، ظلم، ستم و تجاوز کردن دست بردارد.

واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
پنج سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.

واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
1 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی ازسال 1359 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی درعراق، منطقه خاورمیانه و جهان هستند.
2 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی جنگ درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
3 - آمریکا و متحدانش و سازمان های بین المللی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان هستند.
4 - تروریست های منطقه خاورمیانه، جهان، حامیانشان و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.

واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.


واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از 270 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.

واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
4 کشور عربی مانند عربستان سعودی، امارات، قطر واردن 70 هزار خودرو برای داعش خریده اند
نتایج تحقیقات شرکت ژاپنی تویوتا حاکی از آن است که کشورهای عربی 70 هزار دستگاه خودروی تویوتا از این شرکت خریداری کرده و در اختیار گروه تروریستی داعش قرار داده اند.براساس گزارش شرکت تویوتا، چهار کشور عربی این خودروها را خریداری کرده و به داعش تحویل داده اند.این تحقیقات زمانی شروع شد که ارتش روسیه تصاویری از دهها خودرو تویوتای این شرکت را که در اختیار داعش بود و مورد استفاده این گروه تروریستی در سوریه قرار میگرفت در اختیار این شرکت ژاپنی قرار داد.براساس این گزارش، 22 هزار و 500 دستگاه تویوتا توسط عربستان سعودی، 32 هزار دستگاه توسط قطر، 11هزار و 650 دستگاه توسط امارات و 4500 دستگاه نیز توسط ارتش اردن به اعتبار بانکهای
عربستانی خریداری شده اند که همه این خودروها در اختیار گروه تروریستی داعش قرار گرفته اند.

واکنش رزمنده ایرانی به سخنرانی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
1 - حمله اخیر به جایگاه سوخت در تعز نقض آشکار قوانین بین المللی در زمینه حقوق بشر است.
2 - که اینگونه کشتارها و حوادث به معنای نقض همه قوانین بین المللی و حقوق بشری است.
3 - کشتار انسان‌های بی‌گناه در یمن همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد که شمار جان باختگان حقیقی بسیار بالاتر باشد.
4 - جنگنده‌های ائتلاف سعودی جمعه گذشته (سوم خرداد) با بمباران یک جایگاه سوخت در استان تعز یمن، 12 غیرنظامی از جمله چند کودک را کشته و شمار زیادی را زخمی کرد.
5 - پنج سال است که عربستان و امارات در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه 6 6 - منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
7 - مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
8 - واین درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند؟
9 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند؟
10 - واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند؟
11 - واین درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند؟
12 - واین درحالی است که کشورهای عربی جنایتکارشماره یک تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت کرده اند؟
13 - مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبزنشان می دهند.
14 - فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از260 هزارنفر ازمردم یمن برای جامعه بین المللی شرم آوراست.
15 - مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیزنشان می دهند.
16 - جنایات مدعیان حقوق بشر/ مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
17 - ائتلاف سعودی درمدت پنج سال است درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن حمله می نند و همچنان نیز ادامه می دهد.
18 - ائتلاف سعودی با بمباران و نسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهد.
19 - ائتلاف سعودی دریمن مرتکب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
20 - سلاح های ائتلاف سعودی ساخت چه کشورهایی است؟ آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل!
21 - حمله ائتلاف سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
وقتی پادشاه سعودی نشست شورای همکاری خلیج فارس درشهرمکه ، ایران را به دخالت در منطقه متهم می کند و رئیس جمهور و وزیرامور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند شرم آوراست.
وقتی شورای همکاری خلیج فارس نشست در شهر مکه ایران را به دخالت در منطقه متهم می کند و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
که تقویت حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه به خاطرکمک، حمایت و پشتیبانی از تجاوز وحشیانه ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی، رژیم کودک کش صهیونیستی و تروریست های منطقه خاورمیانه بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: