کد خبر: ۸۲۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۸۴
نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان وقتی از ما راضی می‌شوند که دنباله رو آنها بشویم.
اگر در یک موضوع از دشمنان تبعیت کنیم، باید در همه شئون از آنها تبعیت کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین اسلامیان در هفتمین اجلاس رسمی دوره پنجم خبرگان رهبری با اشاره به این که متاسفانه برخی از مسئولین نگاه شان برای اداره کشور به خارج است، گفت: روشن است که تا ما صد در صد دنباله رو دشمنان نباشیم ودر مقوله جهانی شدن غرق نشویم دشمنان قانع نمی شوند و اگر ما در یک موضوع از آنها تبعیت کنیم باید در همه شئون از آنها تبعیت کنیم .

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مشکلات اقتصادی که مردم با آنها رو به رو هستند اشاره کرد و گفت شایسته نیست که ما از کنار مشکلات مردم بی تفاوت عبور کنیم .

وضعیت فرهنگی جامعه، بخصوص موضوع حجاب و نیز وضعیت حاکم بر فضای مجازی موضوعات دیگری بودند که حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان در سخنان خود به آنها اشاره کرد و خواستار نظارت و برخورد جدی با معضلات موجود در این عرصه‌ها شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: