کد خبر: ۸۲۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۹
با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛
نمایندگان مردم در مجلس با ارجاع طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها جهت بررسی و اصلاح برخی مواد موافقت کردند.
ارجاع طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراهابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی (اعاده شده از شورای نگهبان) را جهت اصلاح برخی مواد به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با ۱۷۰ رأی موافق، ۲۳ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۲ نماینده حاضر در صحن ارجاع دادند.

ارجاع این طرح به کمیسیون با پیشنهاد حسینعلی حاجی دلیگانی و نادر قاضی پور مبنی بر بررسی کارشناسی و اصلاحات بیشتر جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات در فرآیند برگزاری انتخابات مجلس صورت گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: