کد خبر: ۸۲۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۶
سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده:
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از جامعه جهانی خواست تا برای اعمال فشار بر ایران به آمریکا ملحق شود.
جامعه جهانی برای اعمال فشار علیه ایران به آمریکا بپیونددبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا  ، «اریکا چیوسانو» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی غیر قابل قبول است. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم که به آمریکا برای اعمال فشار علیه ایران بپیوندند، هیچ راهی جز مقابله با فعالیت‌های ایران وجود ندارد.

وی همچنین مدعی شد: آمریکا در برابر اقدامات ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه ساکت نخواهد ماند ما اطمینان داریم که ایران مسئول حمله به تاسیسات نفتی آرامکو است.

به نقل از اسکای نیوز، تاسیسات نفتی عربستان سعودی در روزهای گذشته مورد حمله واقع شد. علیرغم اینکه انصارالله مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است، واشنگتن ایران را عامل این حملات می‌داند اتهامی که تا‌کنون از سوی مقام‌های ایرانی بارها رد شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
فرانسه، آمریکا و انگلیس همدست جنایات جنگی در یمن
آمریکا و کشورهای اروپایی با فروش سلاح به ائتلاف سعودی در کشتار یمنی‌ها همدست هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: