کد خبر: ۸۲۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۹
سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات بوریس جانسون با رد سخنان وی گفت: دولت انگلیس به جای تلاش بی ثمر علیه جمهوری اسلامی ایران، نسبت به توقف فروش سلاح های مرگبار به عربستان که خواسته بسیاری از مردم جهان است اقدام کرده و خود را از اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم یمن برهاند.
سخنگوی وزارت خارجه: انگلیس به جای متهم کردن ایران، فروش سلاح به عربستان را متوقف کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در خصوص احتمال مقصر بودن ایران در موضوع پالایشگاه عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات بوریس جانسون با رد سخنان وی اظهار داشت: دولت انگلیس به جای تلاش بی ثمر علیه جمهوری اسلامی ایران، نسبت به توقف فروش سلاح های مرگبار به عربستان که خواسته بسیاری از مردم جهان است اقدام کرده و خود را از اتهام ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم یمن برهاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
انگلیس جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست انگلیسی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
عربستان سعودی، امارات، آمریکا، انگلیس و... دریمن 5 سال است آدم می کشند، نخست وزیر نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت انگلیس چنایتکار شماره یک دنبال محکوم کردن ایران است.
انگلیس جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به جای متهم کردن ایران، فروش سلاح به عربستان را متوقف کند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
در حمله به یمن از سلاحهای ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیلی توسط ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی استفاده شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
آن‌هایی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند؛
مسابقه کودک‌کشی رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی با سلاح‌های آمریکا +عکس و فیلم
کودکان یمنی - نمایه

رژیم‌های سعودی و صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکا اقدام به کودک‌کشی در یمن و فلسطین می‌کنند و سازمان ملل نیز با حمایت مادی واشینگتن به کودکان آفریقایی تجاوز جنسی می‌کند.

سرویس جهان مشرق – طی چند روز گذشته، اتفاقات ناراحت‌کننده اما مهمی رخ داد که به موجب آن‌ها بار دیگر حنای ادعاهای حقوق بشری برخی از بازیگران بین‌المللی رنگ خود را باخت. تقریباً هم‌زمان با انتشار خبر هولناک حمله رژیم سعودی به یک اتوبوس مدرسه در استان صعده یمن [۱] ، اسنادی افشا شد که نشان می‌داد رژیم صهیونیستی نیز طی حملات سال ۲۰۱۴ به غزه با پهپادهایش کودکان فلسطینی را بمباران کرده است. در همین حین، بار دیگر گزارشی از جنایت‌های کارمندان ارشد سازمان ملل در کشورهای مختلف، از جمله تجاوز جنسی به کودکان، منتشر شده که باورکردنی نیست. اما بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد این تراژدی‌ها بیش از آن‌چه که در ابتدا به چشم می‌آید نقاط اشتراک دارند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
ائتلاف سعودی- آمریكایی 999 هزار بمب خوشه ای بر سر مردم یمن ریخت
ائتلاف سعودی - آمریكایی طی چهار سال گذشته بیش از 999 هزار بمب خوشه ای بر سر مردم یمن فرو ریخته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
ائتلاف سعودی- آمریكایی ازششم فروردین سال 1394 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از999 هزار بمب خوشه ای ساخت آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی بر سر مردم یمن ریخت
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
استفاده از بمبهای خوشهای انگلیسی توسط عربستان در یمن
عربستان سعودی مدت 5 سال است درجنگ یمن علیه غیرنظامیان یمنی ازبمب های خوشه ای ساخت انگلیس استفاده می کند.
عربستان سعودی علیه یمن از بمب خوشه‎ای استفاده کرده‎ است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: