کد خبر: ۸۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
سخنگوی دولت تاکید کرد که به هیچ شکلی از طریق سازمان سنجش کسی وارد دانشگاه نشده و سازمان سنجش آموزش کشور امین دولت است.
واکنش سخنگوی دولت به حواشی مربوط به خرید و فروش کرسی‌های دانشگاه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت درباره خرید و فروش کرسی‌های دانشگاه گفت: اولا به هیچ شکلی از طریق سازمان سنجش کسی وارد دانشگاه نشده و اتفاقات رخ داده از طریق این سازمان و کنکور نبوده است. یک مورد در ۵ سال گذشته اقدام خلاف صورت گرفته که حراست در همان ابتدا جلوی آنها را گرفته است و با اطمینان می‌گویم سازمان سنجش ما سازمانی امین است.

سخنگوی دولت افزود: بعد از تحریم‌ها مشکل ارسال ارز برای دانشجویان ایرانی ایجاد شد. حدود ۱۰ هزار پرونده در همین زمینه به وزرات بهداشت ارسال شد که حدود ۳ هزار پرونده در همان ابتدا رد شد چون مدارک آنها ناقص بود. در ادامه بحثی مطرح شد که کسانی که حداقل ۳۶ واحد در خارج از کشور گذرانده‌اند بتوانند به کشور برگردند ولی بخشی از آن‌ها سندسازی کردند و در نهایت تعداد دیگری از رده خارج شدند.

ربیعی یادآور شد: شرکت‌هایی در این زمینه تا حدود ۱ میلیارد تومان پول می‌گرفتند تا فردی را به دانشگاه بیاورند ولی موفق نشدند و وزارت اطلاعات امروز پیگیر آنهاست.

وی با اشاره به موردی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی نیز مطرح شد، گفت: این دختر خانم که موضوعش اخیرا مطرح شد، نه لیست نمره داشته و نه امتحان داده و نه هیچ چیز دیگری. موضوع در حقیقت سوءاستفاده شرکت کنکوری برای تبلیغات خودش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: