کد خبر: ۸۲۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۹
مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبدی از همان ثانیه‌های ابتدایی که وارد زمین شد، انگیزه بسیار بالایی داشت و خداراشکر که پاس من تبدیل به گل شد.
ترابی: درگیری در دربی طبیعی استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مهدی ترابی در خصوص برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۰ اظهار داشت: بازی خوبی بود و خداراشکر که توانستیم به برتری برسیم. در جریان بازی چند بار درگیری بین بازیکنان پیش آمد اما این درگیری‌ها در دربی طبیعی و مهم این است که ما توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه مقابل استقلال در پست جدید بازی کرد، گفت: برای من کم پیش آمده که پشت مهاجمان بازی کنم. در دربی این موقعیت پیش آمد که در این پست بازی کنم و تقریبا از عملکرد خود راضی هستم. در مجموع پست اصلی من وینگر است، اما کادرفنی هرچه صلاح بداند من همان را اجرا می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پاس‌گلی که به مهدی عبدی داد، تصریح کرد: عبدی از همان ثانیه‌های ابتدایی که وارد زمین شد، انگیزه بسیار بالایی داشت. خداراشکر که پاس من تبدیل به گل شد و خوشحالیم که هواداران هم خوشحال شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: