کد خبر: ۸۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۶۸۳
وزیر آموزش و پرورش در توییتی نوشت: امروز گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش در هیات دولت ارائه کردم و دکتر روحانی به سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی دستور ویژه داد تا مشکلات آموزش و پرورش را حل کنند
حاجی میرزایی: رئیس جمهوری برای حل مشکلات آموزش و پرورش دستور ویژه داد«محسن حاجی میرزایی» تاکید کرد که پس از ارائه گزارش، رئیس جمهوری گفتند که وزیر باید دانش آموزان را از حافظه محوری به فهم محوری سوق دهد.

به گزارش خبرداغ ، رئیس جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت و در آستانه بازگشایی مدارس، گفت: وزارت آموزش و پرورش با قریب به ۱۵ میلیون نوجوان و جوان بدون تردید مهمترین دستگاه کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه که ریاست آن را برعهده داشت، با اشاره به ضعف ها و آسیب های نظام کنونی تعلیم و تربیت، ابراز امیدواری کرد: وزیر آموزش و پرورش با ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور، دانش آموزان را از نظام حافظه محور به نظام فهم محور و تقویت تفکر خلاق و نقّاد سوق دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: