کد خبر: ۸۲۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۱
یک هزار دانش آموز پایه اول دبستان در قالب 40 کلاس درس سال تحصیلی 99-98 را آغاز کردند.
جزیره کیش پذیرای هزار دانش آموز کلاس اولیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها با حضور رییس اداره آموزش و پرورش کیش و مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در مدرسه اندیشه برگزار شد.

 سیدجواد قوامی نژاد رییس اداره  آموزش و پرورش کیش در حاشیه این مراسم با بیان این که سال تحصیلی جدید با ورود دانش آموزان پایه اول دبستانی آغاز شد، گفت: بیش از 10 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در سال تحصیلی 99-98 در جزیره کیش مشغول به تحصیل می شوند.

وی گفت: فعالیت مدارس بر پایه مدارس صالح که حیات طیبه را در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش پیش بینی شده باعث ارتقای سطح علمی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان خواهد شد.

عسگری مشاور اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هم اخلاق، نظم و شادابی ونشاط را جزو شعارهای امسال آموزش وپرورش دانست وگفت: این شعار سرلوحه کار اخلاق است که همرا با بدنی سالم، رعایت نکات بهداشتی، تندرستی و رعایت اصول روانشناسی همراه با تعامل مناسب بین والدین و مربیان مدارس تحقق خواهد یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: