کد خبر: ۸۲۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۳۴۸
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سالروز آغاز حمله صدام به ایران نوشت: ما می‌خواهیم ۹/۲۲ را تبدیل به یک روز صلح و نه جنگ کنیم.
می‌خواهیم تاریخ شروع جنگ ایران و عراق تبدیل به روز صلح شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف در حساب توئیتر خود نوشت: ۲۲ سپتامبر ۱۹۸۰ ( ۳۱ شهریور ۱۳۶۰) به دلیل اینکه صدام - با پشتیبانی قدرتهای جهانی - به ایران حمله کرد یک روز تاریک برای ایرانیان است. منطقه ما از آن زمان به بعد دچار آشفتگی شده است.

وی افزود: ما می‌خواهیم ۹/۲۲ را تبدیل به یک روز صلح و نه جنگ کنیم.

وی با اشاره به سخرانی امروز رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح ادامه داد: امروز حسن روحانی از ائتلاف امید رونمایی کرد: ابتکار برای هرمز

جزئیات در مجمع عمومی سازمان ملل
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
شرم آوراست که محمد جواد ظریف دربرابرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی انگلیس و متحدانش درمنطقه و یمن سکوت اختیار کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: