کد خبر: ۸۲۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
پاسخ موسوی به ادعاهای عادل‌الجبیر:
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتهامات واهی و تکراری برخی مسئولان سعودی در خصوص مسئولیت حمله به تاسیسات نفتی این کشور را فاقد هرگونه وجاهت دانست و قویا رد کرد.
به جای ایراد اتهامات بی پایه علیه ایران، به جنگ خانمان‌سوز در یمن‌ پایان دهید.به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اتهامات واهی و تکراری برخی مسئولان سعودی در خصوص مسئولیت حمله به تاسیسات نفتی این کشور را فاقد هرگونه وجاهت دانست و قویا رد کرد.

 موسوی اظهار داشت: تاسف آور است که دولت عربستان با توهم دشمنی ایران با خود و گریز از واقعیت ها و حقایق موجود همواره با طرح نام ایران به دنبال فرافکنی شکست های خود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت عربستان توصیه کرد بجای ایراد اتهامات بی پایه و اساس به دیگران هرچه سریع تر به جنگ خانمانسوز در یمن‌ که دستاوردی جز کشتار بی گناهان و ویرانی این کشور در بر نداشته، پایان دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی در کربلا را برعهده گرفت
گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و همپبمانانش مسئولیت حمله تروریستی دیروز کربلا را که منجر به شهادت 12 زائر عتبات عالیات شد، برعهده گرفت.
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش مسئولیت حمله تروریستی در کربلا را برعهده گرفتبه گزارش خبرداغ ، گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی در استان کربلا را که به شهید شدن ۱۲ نفر انجامید، بر عهده گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
وقتی خدا اراده کند پهپادهای انصار او از هر مانعی عبور خواهند کرد. تا حال گوشه کوچکی از خسارت‌های وارده بر پالایشگاه‌های عربستان اعلام شده است برکات این پیروزی برای جبهه مقاومت زیاد است و از این بابت شاکر هستیم.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: