کد خبر: ۸۲۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
وکیل نجفی با اعلام خبر نقض دادنامه موکلش از سوی دیوان عالی کشور عنوان کرد: موضوع اعتراض ما عمدی بودن یا شبه عمدی بودن این اتهام است در این مورد دیوان اعتراض ما را پذیرفته تا نقایص برطرف شود.
توضیح گودرزی درباره نقض دادنامه نجفی از سوی دیوان عالی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمیدرضا گودرزی  با اشاره به نقض حکم پرونده محمدعلی نجفی از سوی دیوان عالی کشور عنوان کرد: پس از صدور رای ما به دادنامه اعتراض کردیم و دیوان عالی با نقض دادنامه پرونده را به شعبه بدوی یعنی شعبه ۹ اعاده کرده تا نقاص آن برطرف شود.

وی با بیان اینکه این موضوع ارتباظی به حبس موکلم ندارد، گفت: موضوع اعتراض ما عمدی بودن یا شبه عمدی بودن این اتهام است در این مورد دیوان اعتراض ما را پذیرفته تا نقایص برطرف شود.

وکیل نجفی در پاسخ به این سوال که آیا موصوع اتحام حمل سلاح غیرمجاز هم شامل این نقض رای می‌شود، گفت: درباره حمل سلاح هنوز رسیدگی صورت نگرفته است موضوع نقض دادنامه هم موضوعی ماهیتی است.

وی با اشاره به برخی خبرها درباره آزادی نجفی گفت: موکلم همچنان در زندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: