کد خبر: ۸۲۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
تعداد بازدید: ۷۷۱
وزیر دفاع سابق آمریکا:
وزیر دفاع سابق آمریکا، تاکید کرد که حمله به عربستان ارتباطی به آمریکا ندارد و این کشور نباید خود را درگیر جنگ با ایران کند.
حمله به ایران مانند حمله به سوریه نیست/ تهران توانایی هدف قرار دادن پایگاه‌های ما را دارد به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «لیون بانیتا»، وزیر دفاع سابق آمریکا در مورد احتمال درگیری میان ایران و آمریکا گفت: همیشه به عنوان وزیر از احتمال حمله به ایران نگران بودم، این اتفاق مانند حمله به سوریه نیست، ایران توانایی استفاده از موشک برای حمله به نیروهای ما و پاسخ دادن و هدف قرار دادن پایگاه‌های ما را دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: حمله به عربستان حمله به ما نبوده است که ما بخواهیم خود را درگیر عملیات نظامی کنیم.

به نقل از سی ان ان، این مقام سابق کاخ سفید در ادامه گفت: ترامپ باید براساس منافع و امنیت آمریکا تصمیم‌گیری کند و در حال حاضر این کاری است که باید انجام داد نه اینکه چیزی که دیگران می‌گویند و می‌خواهند را انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: