کد خبر: ۸۲۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
تعداد بازدید: ۵۵۲
وزیر خارجه ایران هشدار داد هرگونه اقدام غیرمعقول از سوی آمریکا، تبعاتی سنگین و گسترده خواهد داشت.
ظریف: حمله به ایران «جنگ تمام‌عیار» خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در گفتگو با سی‌ان‌ان تاکید کرد هرگونه تهاجم نظامی به این کشور به جنگی تمام‌عیار منجر خواهد شد.

وی در این باره افزود: به طور خیلی جدی می‎گویم که ما خواهان جنگ نیستیم. نمی‎خواهیم در تقابل نظامی درگیر شویم اما در دفاع از قلمرو خود مکث نمی‎کنیم.

ظریف همچنین آمریکا را به تخطی از تعهداتش در قبال اعطای روادید به هیأت ایرانی برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک متهم کرد.

تنش‌ها در خاورمیانه از روز شنبه همزمان با حمله پهپادی ارتش و کمیته نیروهای مردمی یمن به آرامکو- شرکت نفت عربستان سعودی- افزایش یافته است.

آمریکا بدون ارائه هیچ‎گونه شواهدی از دست داشتن ایران در این حمله سخن می‏‌گوید حال آنکه سعودی‎ها اتهام علیه این کشور را در حد تامین تسلیحاتی حوثی‎ها (که البته اتهام جدیدی نیست) پایین آورده ‎اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
پنج سال است که عربستان به کمک غرب مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا و کشورهای غربی بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خدا را شاکریم که پهپادهای یمن ابهت جنگنده‌های اف 35 و سیستم‌های دفاعی پاتریوت و... شیطان بزرگ را فرو ریخت. با اقتدار است که جبهه کفر عقب‌نشینی می‌کند نه با دیپلماسی‌ التماسی!
البته که ما ایرانیان از انفجار پالایشگاه عربستان توسط پهپادهای ارتش یمن خوشحال می‌شویم ولی متهم کردن ایران به نقش داشتن در این حادثه از کوتاه فکری آل‌سعود و آمریکایی‌هاست. آنان فقط خودشان را گول می‌زنند.
که حمله به پالایشگاه عربستان توسط پهپادهای ارتش یمن هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا جنایتکار شماره یک ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
پارلمان اروپا جنایتکار شماره یک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر دردیگر کشورها را ارزیابی کند.
پارلمان اروپا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
پارلمان اروپا جنایتکار شماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشر دردنیاست.
اروپا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی و منطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایات جنگی و حنایت علیه بشریت شده است و همچنان نیزادامه دارد.
اروپا جنایتکار شماره یک سیاه ترین پرونده حقوق بشر دارد.
اروپا جنایتکار شماره یک ناقض حقوق بشر است/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشر نخواهد بود.
اروپا جنایتکار شماره یک به عنوان ناقض حقوق بشر نمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
اروپا جنایتکار شماره یک ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ۱۳:۰۶
برخی کشورهای عربی جنایتکار شماره یک و برخی کشورهای غربی جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک درافغانستان، لیبی و منطقه آدم می کشند، پارلمان اروپا جنایتکار شماره یک دنبال محکوم کردن ایران است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: