کد خبر: ۸۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۰
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشور ما را ضعیف نگه دارد و این‌گونه ببیند، اظهار داشت:، ولی ما اجازه نمی‌دهیم و با همه وجودمان، خودمان را خادم این مردم می‌دانیم.
فرمانده کل سپاه: اجازه نمی‌دهیم مردم در فقر باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راز شکست دشمن را در جهاد و کنار مردم بودن و توجه به زندگی و کاستن از مشکلات آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این مهم، امروز عین جنگ است و فرقی ندارد.


سردار سرلشکر حسین سلامی:

* امروز جهاد ما، ساختن و آباد کردن بوده و این چیزی است که دشمن با آن مقابله می‌کند.

* (بابیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشور ما را ضعیف نگه دارد و این‌گونه ببیند): ولی ما اجازه نمی‌دهیم و با همه وجودمان، خودمان را خادم این مردم می‌دانیم.

* اگر کاری هم انجام می‌دهیم، با قلب‌هایمان است و منتی هم نیست و اگر کاری انجام می‌شود، این دارایی مربوط به خود شما است.

* (با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب، زندگی شما است): ما از طرف ایشان امر به کمک و آماده برای انجام‌وظیفه هستیم.

* (با اشاره به اینکه ما در میدان جنگ همه راه‌ها را به فضل الهی بر دشمن بسته‌ایم و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌گذاریم): ازآنجا مطمئن هستیم که سربازان، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم‌باز در کمین دشمن‌اند و از دشمن بزرگ و کوچک، نگران نیستیم.

* از این نگرانی‌ها دیگر عبور کرده‌ایم و دشمن هم به این امر واقف است و امروز آن‌قدر قدرتمند شده‌ایم که مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد، به‌دروغ هم شده به ما نسبت دهند.

* سپاه به درون هم می‌نگرد و در میدان سازندگی و کمک‌رسانی همگام با نظام است.

* عزت ایران اسلامی هرروز به برکت رهبری، ولایت، اسلام و مردم وفادار به‌نظام، بیش‌ازپیش می‌شود و دشمنان ما نیز هرروز ذلیل‌تر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
اصلا هیچ فقری در بین مردم نیست . جناب سلامی بیاید در بین مردم از نزدیک فقر را احساس کنید .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: