کد خبر: ۸۲۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۱
جهانگیری ابلاغ کرد؛
معاون اول رییس جمهور مصوبه معافیت بنیاد امور بیماری‌های خاص از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده واردات ۲۱ ردیف کالایی به منظور تجهیز بیمارستان فوق تخصصی سرطان را ابلاغ کرد.
معافیت بنیاد امور بیماری‌های خاص از پرداخت مالیات و عوارض واردات تجهیزات پزشکی بیمارستانیبه گزارش خبرداغ به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده و همچنین بهبود خدمت رسانی و حمایت از بیماران خاص، با معافیت بنیاد امور بیماری های خاص از پرداخت مالیات و عوارض واردات تجهیزات پزشکی بیمارستانی موافقت کرد.

بر اساس این تصمیم، بنیاد امور بیماری­های خاص به منظور تجهیز بیمارستان فوق تخصصی سرطان، از پرداخت مالیات و عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده معاف شد.

ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: