کد خبر: ۸۲۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه:
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه امروز اعلام کرد که پاریس برای اظهارنظر در مورد عامل اصلی حمله به آرامکو عجله نمی‌کند.
پاریس برای اظهارنظر در مورد عامل اصلی حمله به آرامکو عجله نمی‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،یکی از سخنگویان وزارت خارجه فرانسه امروز -چهارشنبه- گفت: فرانسه برای اظهارنظر در مورد اینکه چه کسی پشت حمله به تاسیسات نفتی عربستان است، عجله نمی‌کند.

 وی افزود: ما تمایل داریم پیش از هر واکنشی به این موضوع، ابتدا واقعیاتی در این زمینه مشخص شود.

به نقل از  رویترز،  تاسیسات نفتی عربستان در روزهای گذشته مورد حمله واقع شد. علیرغم اینکه انصارالله یمن مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت، واشنگتن ایران را عامل اصلی این حملات معرفی کرد؛ اتهامی که از سوی مقام‌های ایران بارها رد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
پنج سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
۱۳۹۸/۰۶/۲۸ ۰۰:۱۴
رزمنده ایرانی، آمریکا را به حمله به یمن متهم کرد
آمریکا ازسال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگی دریمن است.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست آمریکایی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
عربستان و متحدانش به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید دردادگاه لاهه محاکمه شوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: