کد خبر: ۸۲۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۴
ایران از طریق سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران، پیامی را در ارتباط با موضوع آرامکو و اظهارات مقامات آمریکایی در مورد نقش ایران در این حوادث به آمریکا ارسال کرد. ایران همچنین چندی پیش در ارتباط با موضوع پهپاد نیز از طریق سوییس پیامی را به آمریکایی‌ها ارسال کرده بود مبنی بر این که هر گونه اقدام علیه ایران با واکنش شدید تهران مواجه خواهد شد.
پیام هشدارآمیز ایران به آمریکا از طریق سوییس: اتفاقات آرامکو کار ما نيست/ اگر اقدامی علیه ایران صورت گیرد بلافاصله با پاسخ ما روبرو خواهید شد و دامنه آن محدود به منشاء تهدید نخواهد بود

ایران در روز دوشنبه یادداشتی رسمی از طریق سوییس به آمریکا ارسال کرد و در آن پیام اعلام کرد که ایران در برابر هر اقدام آمریکا علیه خود واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب  ؛ هران در این پیام اعلام کرده که اتفاقات آرامکو کار ایران نبوده و این موضوع را تکذیب کرده است.

به نوشته ایسنا، در این پیام ضمن تکذیب اظهارات پمپئو و ترامپ در مورد نقش ایران در حادثه آرامکو تاکید کرده که اگر اقدامی علیه ایران صورت گیرد بلافاصله با پاسخ ایران روبرو خواهد شد و دامنه آن محدود به منشاء تهدید نخواهد بود.

ایران همچنین چندی پیش در ارتباط با موضوع پهپاد نیز از طریق سوییس پیامی را به آمریکایی‌ها ارسال کرده بود مبنی بر این که هر گونه اقدام علیه ایران با واکنش شدید تهران مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۵:۵۱
کودکان یمنی از سال 2015 تاکنون با سلاح کدام کشورها قتل عام می‌شوند؟ سلاحهای ممنوعه و بمب خوشه ای ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
در حمله به یمن ازسال 2015 تاکنون از سلاحهای ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکا و کشورهای اروپایی استفاده شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: